Soort korte ongesteldheid die innestelingsbloeding bleek te zijn

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames,

Ik zag een aantal berichtjes voorbijkomen over een soort van korte ongesteldheid van 3 dagen, die plaatsvindt op het moment dat je eigenlijk gewoon ongesteld zou moeten worden.

Het blijkt dat dit OOK een innestelingsbloeding kan zijn volgens een paar meiden, die dus zwanger bleken te zijn terwijl ze dachten ongesteld te zijn.

Vraagje:
De meiden die deze ervaring hadden (en nu ook zwanger blijken te zijn), wat is de lengte van jullie cyclus?

Mijn cyclus is vrij kort (ca. 23 dgn). Ik had vrijdag (mijn NOD) en zaterdag bruinig bloed. Dat stopte en pas zondagavond kwam het "gewone" bloed dat duurde tot en met dinsdag (in normale ongesteldheidhoeveelheden).

Ik denk dat ik gewoon ongesteld was, maar normaalgesproken ben ik dat gewoon 4 dagen aaneengesloten. Nu liep het dus wat anders. Verder heb ik af en toe vlagen van misselijkheid en nu ik die berichten las begin ik toch wat te twijfelen.

Wat is jullie mening?
Heeft de lengte van de cyclus er misschien wat mee te maken?

Groetjes,
Empé

HOI,

ik ben nu niet zwanger maar heb dit dus gehad toen ik zwanger was van mijn zoon.
Ik heb een onregelmatige cyclus tussen de 27 en 33 soms 35 dagen .denk niet dat dat er iets mee te maken heeft.
Of jij toch zwanger bent ik heb geen idee.mischien kun je voor de zekerheid toch nog even een testje doen.
ik hoop voor je dar het toch zo is.
veel succes niempie

Hoi,
Ik heb hetzelfde! Alleen weet ik nog niet wat mijn cyclus hoort te zijn aangezien ik pas eind juni met de pil ben gestopt. Mijn ongi was korter dan anders (2 1/2 dag) en met minder bloed.
Volgens mij heeft het pas zin om te testen 14 dagen na de innesteling omdat dan je HCG pas hoog genoeg is.
Ik duim voor je!

Je kan jezelf ook van alles aanpraten, zeker als je erg bezig bent met zwanger worden (wat natuurlijk wel logisch is).
Je kan je hele cyclus op zijn kop zetten doordat je er heel erg mee bezig bent.
Dit heb ik ook ondervonden: was altijd regelmatig, maar sinds het zwanger worden is het een grote puinhoop, die cyclus van mij.

Ik had een cyclus van 26 dagen (maar dat doet er niet toe volgens mij) en een week na mijn eisprong heb ik 4 dagen lang een heeeel klein beetje bloed verloren (ik zag het alleen een beetje op het wc papier) en dit bleek achteraf een innestelingsbloeding te zijn.

Succes!

Hoi Empe, je hebt op mij reactie gereageerd. Wat mijn cyclus is 33a34 dagen steeds. Hoelang of kort zijn jullie al met kinderen bezig? Toch ook leuk dat er toch mensen zijn met de zelfde leeftijden die ook zwanger willen worden net als wij. Ik zelf ben 36 jaar en me man is 37 jaartjes. Lijkt het je wat om met elkaar zo te praten of te mailen naar elkaar dan zie ik het wel van jouw als je het leuk lijkt en gezellig vind hoor. Groetjes van brenda (36) dit is mijn email adres brenda@pjpowersystems.nl
ik zie het wel van jouw goed groetjes weer.

Terug
Bovenaan