soort krampjes rechts in onderbuik

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben al een tijdje niet meer op het forum of op andere zwanger/baby sites geweest, ten eerste omdat ik heel druk was met ons nieuwe huis en ten tweede omdat ik er de eerste maand zo mee bezig was dat is niet leuk want alles duurt zooo lang...
Nu zit ik in de 3e maand en had volgens mijn laatste cyclus (=30  dagen)  afgelopen  woensdag ongi moeten worden...maar nog niks te bekennen (1e cyclus was 35 dagen) alleen nu heb ik al wel een paar dagen een raar gevoel in mijn onderbuik, aan de rechterkant helemaal in mijn onderbuik, een soort van kleine steken,herkent iemand dit?? durf bijna niet te hopen want je lichaam kan je zo voor de gek houden. met ongi worden had ik wel iets  last van mijn buik maar dat was 1 dag en de volgende dag werd ik ook ongi, maar dit lijkt toch echt anders te voelen.. wie o wie kan mij leuk nieuws brengen? hahaha ik ga morgenochtend denk ik toch maar testen, maar ben toch ook wel bang voor negatieve uitslag.
Nu ben ik er dus weer zo mee bezig maar dat komt doordat ik overtijd ben en steekjes heb.
Groetjes  Deb  

Hoi,

Ik heb lichtjes pijn rechts onderbuik. Dit heb ik sinds mijn ovu. Heb net een hele rare ongi achter de rug. 2 dagen ongi en niet heel erg vel. Ik heb nog steeds die pijn rechts.
Raar allemaal. Ik kan je dus niks zeggen wat het kan zijn.
Ik hoop voor je dat je test posi. zal zijn.

Liefs An

Hoi,
Nou zit op dag 36 maar nog niks hoor, geen ongi maar ook niet zwanger, heb getest met clear blue digitaal. Blijf wel dat gevoel in mijn onderbuik houden en onderrug maar dat is ook alles voor de rest eigenlijk nergens last van... afwachten dus maar... zal wel een late  ongi worden dan.
Vreemd An zo'n kort ongi, wat moet je daar nu weer mee hè? haha tis wat allemaal.

Groetjes Deb

Hoi Deb,

Ja raar! Van jou maar misschien heb je deze keer een hele late eisprong gehad.
Dan wordt  je later ongi of de test wijst later posi aan.
Ik hoop het laatste voor je.
Dat wachten is erg vervelend.
Ik twijfel of ik een test zal doen?
Als ik een test ga doen dan doe ik dat donderdag.
Liefs An

Terug
Bovenaan