soort kriebel op mijn buik

hallo ik heb al een paar weken een soort kriebel op mijn buik, elke keer is het weer op een andere plek.
het lijkt soms net of er een soort miertje op mijn buik loopt. is dat nou de kleine die ik dan voel???

Voel je het op of in je buik?? Iedereen voelt t anders... Ik voel het nog steeds als "plopjes" in mijn buik. Nog niet heel sterk en maar af en toe. Maar t kan goed zijn dat t je ukkie is die je voelt! Geniet ervan!!!

Jah moeilijk te vertellen.
als ik het voel ga ik krabben omdat het heel aprat voelt maar voel het steeds op een adere plek namelijk.
ik vind het zlef moeilijk te beschrijven.
misschien als ik het zo vertel, als je bellen blaast net of hij dat op mijn buik kapot gaat maar dan heel zachtjes.
hoe ver ben jij dan?

als ik t babytje voel vind ik t ook soort gekriebel in mn buik hoor... dit is wel mn 2e kindje dus dat scheelt wel dat je weet wat je moet voelen vind ik persoonlijk

Soms denk ik ook wat te voelen maar dan zijn het vaak mijn darmen die weer wat lucht verplaatsen helaas. Het lijkt me zo gaaf als we onze Uk gaan voelen. Je hoort ook iedereen maar vragen: voel je het al???? Ohh dat is zo leuk.....
Ik kan niet wachten :)

Terug
Bovenaan