soort menstruatiepijn na eisprong?

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad, nu heb ik veel (last) van afscheiding (sorry), pijn in mijn onderbuik die lijkt op menstruatie pijn en dat terwijl ik nog niet ongi moet worden. Normaal gesproken heb ik daar nooit zo last van na de eisprong. Hebben jullie hier enige ervaring mee?

Groetjes K
 
Hoi K,

Ik herken dit niet, ik heb dit juist voorafgaand aan de eisprong. Pijn in de onderbuik wellicht te relateren aan bandenpijn oid? Als julile aan de klus zijn kunnen het evt symptonen zijn.

Maar helaas kan ik je daar nog niet verder mee helpen.

Groetjes
 
<p style="text-align: left;">Ik voel nu waarschijlijk dingen waar ik normaal geen aandacht aan besteed.</p>
<p style="text-align: left;">Maar nu heb ik gister een klein beetje bloedverlies gehad en het weekend daarvoor mijn eisprong. Het is geen menstruatie want het was echt maar een klein beetje. Vandaag bloed laten prikken (progesteron) dus ben benieuwd wat daar de uitslag van is.</p>
<p style="text-align: left;">Bedankt voor je reactie Leo-tje</p>
 
Ik heb een week geleden mijn eisprong gehad maar ook nogsteeds last van een gevoelige onderbuik.. Mijn nod is pas 10 december. Ik vind het spannend! En ik houd niet van wachten.. Ben benieuwd naar jullie uitslagen
 
En dames? Benieuwd! Had de afgelopen 2 keer ook duidelijke kramp/steek bij mijn eisprong.

Ben je dan al te laat met klussen eigenlijk?
 
Terug
Bovenaan