soort pukkeltjes

Hallo ik heb een dochter van 9 maanden en ze heeft sind kort last van pukkeltjes in haar toetje,het vreemde is s ochtend kan het meer zijn dan s middags.
ze heeft er geen last van maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.
ik hoop dat jullie wat raad hebben.

gtoetjes een moeder
 
mijn dochter heeft ook s'morgens rode stipjes vooral rondom haar mond en dan trekt het later wel weg.Dit komt door het sabbelen en kwijlen vooral tijdens het slapen.Wie weet heb jij hetzelfde?
 
mijn zoontje heeft dat ook in de loop van de dag zijn ze minder rood maar in de middag zie je ze weer heel goed ik dacht al dat het misschien kwam omdat ik zijn gezichtje was met zwitsal maar volgens mij is dat het ook niet effe afwachten en anders maar effe naar de dokter want ik vind het niet lekker uit zien,volgens mij heeft hij er geen jeuk aan,maar dat weet je natuurlijk nooit.nou de groetjes saskia
 
Mijn dochtertje van 3w heeft nu allemaal pukkeltjes in haar aangezicht.Het wordt ieder dag erger.Ze zeggen dat je er niet veel kan aan doen.(zolang ze niet zweren).Maar ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren.Want het begint echt fel op te vallen.Ik heb nu zelf ook veel uitslag in mijn aangezicht.Het gaat alleen weg met de pil.Ik weet dat het hormonaal is ,maar ben bang dat er mensen gaan zijn,die zeggen.Dat is van vettig eten.(Ik geef borstvoeding).Weet er iemand hoelang dit kan duren.Volg. week heb ik een afspraak bij de fotograaf.Ik hoop dat hij het wat kan camoufleren.
 
Mijn zoon heeft ook zulke pukkeltjes in het begin gehad.Bij hem heeft het ongeveer een week geduurd.Het zag er heel vies uit.Hij is nu 7 weken oud en hij heeft weer wat huiduitslag.Je kan er niet veel aan doen,want zoals je al zei,het heeft met de hormonen te maken.Ik smeer zelf wat babyolie en dan maar afwachten totdat het vanzelf verdwijnt.Groetjes:Devi.
 
Terug
Bovenaan