soort spiertrekking maar geen harde buik???

Beetje vage titel misschien maar ik heb overdag als ik loop regelmatig het gevoel alsof ik een harde buik krijg, maar mijn buik is dan niet hard.

Voelt als een soort spiertrekking van links naar rechts. Ik heb het nu in de gaten gehouden en voel dan gelijk aan mn buik. Maar die kan dan wel een beetje gespannen zijn maar is niet echt een harde buik. Heb het overigens alleen onder het lopen/staan niet als ik zit of lig.

Hebben meer mensen dit??
Ik moet a.s. maandag weer naar de huisarts/verloskundige ben dus benieuwd wat zij zegt.

Hoi Hoi,

Hier een februarimama.
Ik herken het wel een beetje alleen heb ik het juist als ik lig en mij omdraai in bed. Ik weet niet of het hetzelfde voelt voor jouw maar ik voel dan een soort spierverkramping wat sommige mensen in hun kuit hebben maar dan in mijn buik. Erg vervelend gevoel is dat. Ook mijn buik is dan niet echt hard maar wel licht gespannen.
Ik zou het maandag vragen aan je verloskundige. Die zal vast wel weten wat het is.

Groetjes mama van Ramiro (25+3 weken zwanger)

hoi, ik heb dat dus ook. maar vooral met lopen en bukken en heb dat dan ter hoogte van mijn maag. lijkt een soort harde buik te worden terwijl de onderkant gewoon zacht is.
en heb ook, ja misschien een raar praatje ook last van mijn onderkant net off het beurs is.. herkennen jullie dit?

Ok ben dus niet de enige van mij zit soms over heel mn buik van links naar rechts maar voornamelijk links of een beetje aan de onderkant. Nu heb ik ook wel wat last van mn banden en voelde gisteravond dat die spieren aan de zijkant van mn buik ook best wel hard/gespannen zijn.
Beurs aan de onderkant heb ik gelukkig geen last van

ik heb dit keer niet zo veel harde buiken maar zit ook al vanaf week 8 thuis
wel last van mijn linkerheup, tja alles start met verweken dus het is evne kijken hoe het verder gaat

succes ermee dames

Terug
Bovenaan