Soort van update

Wat een blonde snol ben ik ook!! Had ik een heel verhaal gemaakt, druk ik op bestand sluiten ipv versturen....hahaha!

Ik mag wel zeggen dat het goed met me gaat, gewoon weer zoals het zou moeten zijn. Wat F. en Marjon wellicht wel gemerkt zullen hebben, haha. "Ze is soms een beetje vervelend"....haha (zal nog wel vaker voorkomen, dus wees voorbereid!)

Ik zat zo te denken, op de momenten dat ik weer in een terugval zijn er wel dingen die helpen om de zon weer een beetje te zien schijnen.
Naast praten met 't ventje natuurlijk wil muziek ook wel helpen. Liefst iets hard en met snerpende gitaren.
Of ik ga heel huishoudelijk bezig zijn of koken, iets in die trant.
Hebben jullie ook van dat soort dingen op momenten dat je je wat minder voelt?

Nou Monique, volgens mij kunnen we een competitie gaan starten wat buisjes betreft, want ik ben vandaag gaan prikken en ik had er 11!
En dat schijnt dus allemaal voor dat stollingsonderzoek nodig te zijn.
Een deel blijft in het ziekenhuis, een deel wordt naar een academisch ziekenhuis gezonden.
11 februari heb ik de afspraak staan, dan horen we dus het resultaat.
Wanneer krijg jij nou precies de uitslagen Monique?

Ik ga er vanuit dat er niets gevonden wordt, ga wel vragen of ze dus de bloeduitslagen van mijn man willen vergelijken met de uitslagen van zijn zus die nog aanwezig zijn bij het Erasmus, want dat is in principe mogelijk volgens onze vriend de bioloog, alleen moet de gynaecoloog daar natuurlijk welwillend tegenover staan.

Corina, jij moet al bijna, nou ja bijna, 13 januar pas, maar goed, bijna dus! En dan ga je toch ook al op vakantie?
Hoop in ieder geval dat er geen ernstige dingen gevonden worden.

In ieder geval Monique vast een fijne vakantie mocht ik je niet meer zien hier en nog beterschap!

Nou, nu ga ik bericht echt versturen, want ik heb geen zin om het voor een derde keer te tikken, 't is geen aangenomen werk!

Gr. Ariane

Vervelend?!? JIJ???? Welneeeee ;-)

Nee, serieus, ik moet wel om je lachen. Dat vind ik een heel groot voordeel van dit forum: het kan ook lekker melig zijn. Ik schrijf ook in de Herfst in mijn Hart-groep, en daar is het bijna altijd heel serieus. Wat ook heel waardevol is. Het combineert lekker zo.

Wat de klus betreft: Ik heb zeker mijn maatregelen getroffen: ik ben onder de douche gegaan, haha. Alsof mijn vent nog extra motivatie van mijn kant nodig heeft, :)

En wat die afleiding betreft, dat ken ik wel heel goed. Ik heb wel een hele specifieke afleiding gevonden. Ik heb mezelf helemaal ingewerkt, ingelezen en ingeproefd in de Schotse single malt whisky. Ik vond het altijd al lekker, maar nu weet ik er ook echt iets van. En heus niet omdat ik me van ellende elke dag heb bezat, sterker nog, ik drink zelfs een heel stuk minder nu.
Ik weet nu een heel behoorlijk stukje mee te praten op whiskyforums en ben al naar een proeverij geweest met allerlei kenners. Het is geweldig om een hele dag alleen maar bijzondere whiskies te kunnen drinken en alleen maar daarover te hoeven praten! Een heerlijke afleiding, vooral tussen de mannen zitten en die praten gelukkig bijna nooit over kinderen of zwanger zijn/worden!
Het is in ieder geval wel een hele leuke hobby en een hele effectieve afleiding. Maar verder ben ik ook een heel stuk huishoudelijker geworden. Mijn huis is nog nooit zo opgeruimd geweest als nu! Ik vind het zelfs fijn om Manlief zijn was te doen en netjes op te vouwen... Hmmmm, zorgwekkend!

Nou, nu moet ik nodig weer eens in de pan met Boeuf Bourguignon gaan roeren!

Groetjes,
Marjon

Hoi Ariana,

Ach blijf jij maar lekker vervelend!!!
Is toch ook wel eens lekker??
Ik heb ook van die dagen en dan doe ik het voornamelijk bij mijn collega's (kan ik het helpen dat hun man zijn geworden?? hihihi) Ik ken dat gevoel van jou heel erg goed. Muziek kan mij ook zoveel geven. Soms kan ik me super voelen maar dat met een liedje stromen de tranen over mijn wangen en dan kan zo lekker opluchten. Denk dat ik gewoon erg blij ben dat ik kan voelen en het ook nog kan delen met mensen. Als ik een rotbui heb zal je me niet snel vinden in de keuken maar vandaag (ook omdat vriendje ziek is) sta ik hele vruchtencocktails in elkaar te blenderen om vriendje er maar weer boven op te helpen (moet zeggen ik ben ook niet zo een fruiteter en op deze manier is het lekker weg te werken)

Ik ga inderdaad op 13 januari richting het ziekenhuis voor de uitslagen maar het zou me echt verbazen als er iets uitkomt. En dan op 22 januari trekken we de latten uit de kast en dan een weekje heerlijk skieen.

Vandaag op het werk ook wel erg druk geweest omdat we veel bezig zijn met de acties van Azie. Moet wel erg zeggen dat het zo een geweldig gevoel is om ook maar iets te kunnen doen.

Ik ben ook reuze benieuwd of er bij jou iets uitkomt maar ik neem aan bij een goede uitslag dat manlief gelijk een kluslijstje meekrijgt omdat er dan weer geklust mag worden?? hahhah

Tot snel en groetjes,

Corina

Hoi!

Zeg Marjon, dat klinkt heel lekker, heb je nog een restje over, haha!
Wat een leuke afleiding trouwens, inderdaad toch wel een mannending. Zelf werk ik met veel mannen en dat vind ik soms best lekker, daar kan ik ook tenminste lekker grof tegen zijn als ik daar zin in heb zonder dat ze zich op de teentjes getrapt voelen.

Hoi Corina, hopelijk helpen die fruithapjes een beetje. Kun je in ieder geval oefenen, want wie weet hoe snel al kun je ze voor een humpiedumpie maken, wie weet!
Jij gaat 22-1 op vakantie, lekker hoor. Wij gaan 28-1 een weekje naar Duitsland, niet skieën, maar het zou wel heel leuk zijn als er sneeuw ligt. We zitten in de buurt van Trier, ter hoogte van Luxemburg, dat zou toch wel mogelijk moeten zijn toch?

Dus jullie bedrijf is voor Azie bezig? Wat voor werk doe jij dan? Mijn vent zit vanavond aan de telefoon!
Hij werkt bij een grote callcenter-organisatie die het telefoonverkeer vanavond regelt. Zelf doet hij daar heel ander werk hoor (nee, hij verkoopt geen nieuwe ramen, haha!) maar hij doet dus vrijwillig mee.

En inderdaad, WE kunnen niet wachten tot 11 februari, hoewel, dan moet ik ook net ongesteld worden, maar goed!
Ik zal zorgen dat'ie dan veel eieren te eten krijgt, haha!!

Doei!

Aar

Ah, daar is ze weer ;-)

Blij te horen dat het goed met je gaat! Je klinkt ook lekker vrolijk (op de eerste zin na haha).

Het gaat nu al snel he?! Je mag alweer bijna klussen! Volgens mij komen jullie het bed niet meer uit als het zover is!!

Hoop dat de uitslagen goed zijn! Ik duim voor je!

X F.

Hoi Blonde Snol! (hahaha moest erg lachen om je tekst)Ik kan die humor wel waarderen.

Je mannetje is dus aan het werk geweest bij SNT. Als ik de miskraam niet had gehad dan was ik ook gegaan. Veel van mijn collega's zaten ook achter de telefoon. Je doet dan inderdaad iets goeds.

Jouw berichtje viel me op omdat ze je bloed gaan onderzoeken op stollingsfactoren??
Ik heb een afwijking in mijn bloed (erfelijk) waardoor mijn bloed stolt. Dit is goed om te weten juist bij zwangerschap. Ik ben benieuwd wat er bij jou uit gaat komen.

Succes!
lfs inge

Hoi Inge,

Hij werkt inderdaad bij SNT. Hoe weet jij dat, werk jij daar ook?
Alleen nadat ik het bericht had geplaatst belde hij me dat het niet meer nodig was, er waren voldoende mensen. Hij baalde er wel van, hoor.

Stollingsonderzoek schijnt een standaard te zijn als er een onderzoek wordt verricht bij herhaalde miskramen, evenals chromosomenonderzoek.
Eerst dacht ik dat dat te maken had met die sepsis, omdat toen mijn bloedstolling inderdaad verstoord was, maar dat is dus niet zo.
Monique heeft er ook voor moeten prikken, dus wij zijn beide in afwachting.

Hoe gaat het met jou? Probeer je er weer een beetje bovenop te komen?
Hoop je hier gauw weer te spreken.

Gr. Ariane

He Aadje,

Ik ben weer volledig hersteld heb alleen onwijs spierpijn gekregen (jaja het lichaam kan niet tegen zoveel gespuug) Ben nu lekker aan het genieten van mijn vrijgzellen weekend maar god wat vliegt de tijd toch weer. Heb agenda vol afspraken met vriendinnetje en ik kan er deze keer echt van genieten. Allen de dinsdag hou ik voor mezelf. Kruip lekker op de bank met een paar goede films.

Ik werk bij de wakkere krant van Nederland... ja je mag 1 keer gokken en we hebben een veilingsite waar allemaal spullen worden opgezet van bekende nederlanders (alleen voor deze actie het is net zoiets als marktplaats) Ik ben opgegroeid in het krantenwereldje en voel me daar ook echt thuis. Ik ben op dit moment een data analist/listmanager (oh god wat kunnen titels toch mooi zijn he hahahaha)

Ik hoop ook voor je dat je wat sneeuw hebt om even lekker te skieen maar anders hebben wij nog wel plek hoor.
Voor een gestoord blondje heefte een ander gestoord blondje wel plek.

Tot snel.

Corina

Terug
Bovenaan