Soort van vaginale windjes, wie herkent dit?

Sinds een dag of 2 heb ik het gevoel dat ik ongi moet worden, zit op dit moment 8 dagen voor mn NOD.
Het lijkt dan net als of ik "leegloop", zo'n gevoel als je ongi bent en na een tijdje zitten opstaat en dan het dan gaat lopen, een soort van gepruttel (nee, je hoort het niet, zo voelt het aan, tenminste ik denk niet dat je het hoort...).
Het is dan in mn slipje wat vochtig, soort van afscheiding, niet geel, bruin of roze, gewoon een soort van wit, maar wel doorzichtig.
Wie herkend dit?

Groetjes,

Claudia

hoi,
dat wat jij beschrijft heb ik ook weleens wat het precies is dat weet ik niet
wat ik wel weet is dat als je doorzichtig rekbaar slijmverlies hebd (sorry voor de details)
dat je dan mogelijk in je vruchtbare periode zit bij de meesten is dat 14 dagen voor je ongesteldheid maar het kan ook zeker eerder of een paar daagjes later zijn dus misschien een idee om te gaan klussen?
kwaad kan het nooit natuurlijk haha
ben je bezig voor je eerste?

groetjes mariska mama van 3 kids

Ha Mariska,

We zijn bezig voor ons 1ste kindje, 3e ronde. Ik heb 18 jaar lang de pil geslikt en ben sinds eind oktober gestopt.
Deze maand voor het eerst gekke gevoelens, van die wiebelbenen, als of ik griep ga krijgen, soms wat steekjes in mn onderbuik.
Verder kan ik niet zeggen of ik zwangerschapsverschijnselen heb... ik zie/voel het in ieder geval zelf niet.
Soms wel wat misselijk en 't zuur.
Dan bekijk ik mn tepels, zijn ze nou rondom wat donkerder of niet? Ik weet het gewoon niet zo goed... Maar dat zal er wel bij horen die onzekerheid/onwetendheid!
Over 8 dagen is mn NOD, dus maar even afwachten!!

Groetjes,

Claudia

Terug
Bovenaan