Soort zeehond/superman beweging

<p>Hoi!</p><p>Sinds kort heeft onze zoon van 5 maanden een nieuwe beweging die wij nogal hillarisch vinden en niet helemaal begrijpen. Hij rolt van rug naar buik en strekt dan zijn armen naar achteren, zijn hoofd omhoog en gaat dan wild trappelen met zijn benen omhoog. Het doet ons denken aan een zeehondje/superman.</p><p>Was benieuwd of iemand dit herkend en of dat een voorstadium is van kruipen oid?</p><p> </p>
 
Mijn zoontje van 8 maanden doet dit ook. Is ook zo rond 5 a 6 maanden begonnen.. geen idee of dit een voorstadium is van kruipen, aangezien hij het momenteel nog vertikt om te gaan tijgeren/kruipen. 
Het ziet er idd heel hilarisch uit.
 
Dit is het voorstadium van kruipen inderdaad! Ziet er super leuk uit :) Onze dochter deed dit ook en begon daarna te kruipen. Nu doet ze het niet meer. 
 
Haha mijn dochter doet dit ook, ook begonnen met een maand of 5 denk ik. Inmiddels 7 maanden maar kruipt nog niet. Als dit het voorstadium is ben ik benieuwd wanneer ze het dan doorhebben ?. 
 
Yep.. hier ook.. nu tijgert ze erop los! Wanneer ze die beweging maken is dat erg goed voor versterking van de grote rugspieren.
 
Terug
Bovenaan