soort zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand goede en slechte ervaringen met bepaalde
zwangerschapstesten? Maakt het wat uit of je bijvoorbeeld 1 van eigen
merk van Trekpleister koopt of de Clear-blue?

Ben benieuwd!

ik hoor steeds van die verhalen dat de romer test niet goed is maar volgens mij had ik ook gehoord dat de huisarts die ook gebruikt. dus wat er van waar is weet ik niet.
Tot 1 mnd terug heb ik elke maand nog een test gedaan omdat ik dacht dat ik zwanger was maar helaas
telkens heb ik een huismerk test gehaald.
Nu heb ik 3 testen van clear bleu gekocht de digitale en als ik dat zo bereken
dan scheelt het maar weinig per prijs
een dubbele is goedkoper dan een enkele
Maar als je wel zwanger bent dan heb je de tweede voor niets
dus dat is een gok die je maakt

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Liefs jessica

Hoi Vrouw,

Ik heb testen gedaan van de kruidvat en trekpleister en eigen merk van de apotheek. Ook heb ik de duurdere testen geprobeerd, maar volgens mij maakt het weinig verschil. Ik heb wel eens gehoord dat ze bij de ha ook de goedkope testen gebruiken. (Heb geen kinderen ben ook nog niet zwanger geweest) Uit mijn omgeving hoor ik dat het niet zoveel uitmaakt.

De meesten zeggen zwanger is zwanger.....

succes!

Groetjes Cindy

Hi!

Ik heb alleen kruidvat-testen gebruikt en die vond ik wel prettig. Die kost Euro 6,89 (per stuk). Via internet (meer stuks tegelijk) bestellen is misschien wel goedkoper, maar dan gebruik je er ook denk ik sneller een.
Dan heb je misschien eerder de neiging om op je nod-dag meteen een test te doen en 2 dagen later weer en dan weer. Dan ben je uiteindelijk duurder uit, dan wanneer je bijv. wacht tot je 5 dagen overtijd ben en dan een losse test gaat kopen.
Ik bedoel niet dat het verkeerd is als je vaak test, want dat moet iedereen zelf weten. Maar ik vond het gewoon prettiger om te wachten totdat ik wat langer overtijd was.

Groetjes,
Sandra

Heeft iemand ook een idee over de prijzen van de testen? Bv het verschil bij de Etos, DA, Trekpleister, Kruidvat...

Terug
Bovenaan