Sophie in de sneeuw(foto's)

A

Anoniem

Guest

Donderdagmorgen werden wij wakker in een hele mooie witte wereld.
Helaas moest ik werken en kon dus pas vanaf 16.00 naar buiten met Sophie.
Toen ik thuiskwam meteen met Sophie naar buiten gegaan en haar op de foto gezet.
sophie vond het ook erg mooi om te zien en keek heerlijkw arm ingepakt om haar heen
Ik heb tevens genoten van deze mooie witte wereld. Ik vind het zo mooi; alle bomen, takken, huizen, straten etc etc wit.
Iedereen lekker buiten, kinderen vrolijk aan het spelen, sommige mensen al een beetje aan het schaatsen. Ik kan daar helemaal blij van worden.
Heerlijk!!!

Vanacht heeft het weer een beetje gesneeuwd en hebben we er weer van genoten.Helaas moest ik weer werken dus kon er wederom weer niet lang van genieten,maar morgen ben ik lekker vrij en gaan we ws  met het hele gezinnetje op pad om te genieten van de mooie witte wereld..

ps wat zou het toch mooi zijn als het met kerst ook zou sneeuwen, maar helaas, volgens de berichten wordt het weer wat warmer...

tobi

Wow, ik ben jaloers!!! Hier wel witte bomen, maar geen sneeuw te bekennen. Aan de ene kant maar goed ook, want Owen is ziek en kan dus toch niet naar buiten.... Hopelijk herhaalt het zich nog deze winter en inderdaad het liefst met de kerst, maar ebn ook bang dat dat niet gaat lukken. Ach, de winter is nog maar net begonnen dus gaat er vast nog wel een keertje zo mooi uitzien!

Fijn weekend!

Groetjes Jojo
mv Owen 3-9-2006

mooi he! Vanmorgen lag er hier nog steeds sneeuw. Je weet niet wat je ziet!

Mooie foto's!

Genieten hè! Hier ligt ook een mooi laagje sneeuw, ik word er ook helemaal blij van. En Tijs vindt het ook schitterend.

Groetjes,
mv Tijs

OOOHH wat schattig joh,
dat koppie van Sophie..
wat een lekker ding is het ook he?
en wat een plaatje met die witte achtergrond.
hier geen sneeuw maar wel mooi vrieswit, alles heeft een wit laagje..
maar ff foto van maken nog straks.

liefs sandra en xxx van annique

Wat een leuke foto's!!

Zeg, blijft dat moppie van jou nog zo keurig in de wagen zitten? Heerlijk rustig is dat he ( Gijs deed dat ook altijd). Dat  meisje van ons is veel te bang dat ze wat mist: dus boos in de kar, stralend als ze eruit mag: ook op het ijs, in de sneeuw en blij alles doen wat grote broer doet.

Groetjes
Susan

Mooie foto's zeg, bij jullie was het een stuk witter dan bij ons!

Volgens mij zit jou meiske lekker te genieten in haar warme wagen van de sneeuw?

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan