sophie is gelukkig weer thuis!!!!

hoi hoi

allereerst hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties!!!!!

sophie is idd weer thuis.... gelukkig weer in haar vertrouwde omgeving in bij haar eigen bedje met eigen speelgoed..
ze was weer zover opgeknapt dat ze mee mocht, maar je merkt aan alles dat ze nog niet de oude is...
ze is heel aanhankelijk, moe, slapjes en heel jengelig, wordt heel gauw boos en wil constant bij ons zijn,...

het heeft natuurlijk ook zoveel indruk op haar gemaakt en ze snapte er niets van.....dat is zo frustrerend, want hoe leg je het uit...

maar goed ze is dus weer thuis en ik ben daar zo blij om.... ik vond het zo vreselijk om haar daar te zien liggen...

hoop dat ze gauw weer lekeer de oude sophie is...

dikke kus tobi

wat fijn dat ze weer thuis is, en het zal nog wel even duren voordat je dametje weer helemaal zichzelf is. Ze heeft zoveel indrukken opgedaan.........maar veel knuffels en aandacht en dan komt dat vast weer goed.

Liefs sandra

och arme sophietje
wat sneu haar zo te zien liggen.
ik heb veel aan jullie gedacht na je sms...
wat kan het dan snel gaan met zo'n kleintje he? wbt uitdroging enzo.
gelukkig is ze weer bij jullie thuis.
hele dikke kus voor jullie

xx sandra en annique

hee tobi,

wat fijn dat sophie weer thuis is! Wat is nou beter dan de eigen omgeving!

Je kan mike ook zo zien liggen op de foto's die je gemaakt hebt....precies zo!

Veel knuffels voor jullie!!

liefs jen

Ach gossie, Tobi...... krijg een brok in m''n keel van de foto's. Wat heerlijk dat je meisje weer thuis is, hopelijk is ze snel de oude.

Weet je wat misschien een beetje helpt om het haar te laten begrijpen: blijven uitleggen wat er gebeurt is, waar ze geweest is en dat ze nu weer beter wordt.

Geniet maar lekker dat ze er weer is!

Susan

Wat heerlijk dat ze weer thuis is. In je eigen omgeving is het nu eenmaal beter toeven. Alles bij de hand en gewoon vertrouwd. Hopelijk gaat het snel weer beter met haar!

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan