sophie is van slag.........tips!?!

hallo

weer heeft er tips of herkent dit en weet wat er aan de hand kan zijn...

onze sophie is 9 weekjes oud(jong) en dronk haar flesje altijd heel goed en snel leeg ( 140 cc)

sinds een weekje is ze aan het rommelen, ze drinkt opeens haar flesje niet meer goed leeg, en als ze hem leeg drinkt doet ze er heel lang over ,45 min....

tevens kwam ze vaak om de vier uur

nu komt ze heel wisselend, dan weer om de drie uur (ook als ze 50 cc op heeft) dan kan ik haar niet troosten wil ze drinken...
ze drinkt dan heel wisselend soms maar 70 cc
dan komt ze weer om de 2 uur en drinkt weer redelijk veel...
dan weer om de 4 uur...

tevens slaapt ze heel onrustig, maakt allerlei geluidje en soms een huiltje in haar slaap..

tevens is ze veel eerder wakker als voorheen.....

ze ook heel onrustig met haar lichaampje ....

en ze huilt heel veel..

wie herkent dit en weet wat het kan zijn,

Hoi.
Het onrustige (her)ken ik niet, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. Maar misschien dat je een andere speen voor op de fles kunt proberen? Heb zelf ook heel wat spenen moeten kopen, voordat ik de goede te pakken had.
Wens je veel succes

hallo tobi,
ik herken dit onrustige gedrag wel, van onze dochter. alleen gaf ik toen borstvoeding. in overleg met het consultatieburo, zijn wij Lisa gaan inbakeren. dit gaf haar verplicht rust, waardoor ze uitgerust was voor de voeding, dus beter at, minder prikkelbaar was. dus weer beter sliep. ze had wel een week nodig om hier aan te wennen en weer op krachten te komen.
als je dit overweegd overleg dan  wel met het consultatieburo, want  het is een speciale techniek en  er zijn speciale inbakerdoeken. kijk  maar eens op www.debakermat.nl  
veel succes.
groetjes Linda en Lisa

Klinkt als de zogenaamde 'regeldagen'. Bij 3,6 en 9 maanden! Dan groeien ze ineens héél hard en maken een sprong in hun ontwikkeling. Als het zo is, niet druk om maken, gaat ook weer over! (bij het tanden krijgen zie je dit ook, maar dat zou wel héél snel zijn)

Terug
Bovenaan