hallo
sophie ligt dus in het ziekenhuis,
ze is opgenomen met uitdroginsverschijnselen en ligt er nu vanaf vrijdagavond in.
ze heeft een neussonde en krijgt dus constant vocht toegediend,,
pff mijn moppie, het ging opeens erg snel..
ze was al een week ziekjes.
vanaf afgelopen zondag.
toen die nacht opeens overgeven maar dat was snel over.....
toen vanaf maandagnacht diaree en daar kwam ze niet vanaf.
het bleef constant dun en ze wilde geen avondeten meer, at amper een broodje ( wit droog bolletje en at soms een soepstengel.
ze dronk eigenlijk wel redelijk, maar dus niet voldoende..
donderdags naar de huisarts geweest, haar luiers werden toen al wat natter , maar de diaree werd minder..dus we dachten dat gaat de goede kant op..
de huisarts wilde ons vrijdag terug zien,...
donderdag nacht opeens weer gespuugd en alles wat ze gedronken had gooide ze er weer uit...
vrijdags weer naar de dokter en die stuurde ons door naar het ziekenhuis en toen moesten we dus blijven...
ze ligt er dus vanaf vrijdag in, heeft een neussonde en moet daar tot morgen zowiezo aan blijven...
daarna gaan ze kijken hoe ze het doet zonder de sonde.
ze ligt apart op een kamertje en mag niet niet van dr kamertje af ivm eventueel infectiegevaar...
ohh het is zo zielig om haar zo te zien liggen in haar bedje met een neussonde in.
gelukkig kan ze ook nog lachen en wil ze wel spelen, maar ze mag ook niet van dr kamertje af en is erg beperkt door die sonde en die pomp.
ze is heel hangerig en zit zichzelf zo erg in de weg...
ik hoop echt dat ze gauw opknapt en dat we haar mogen meenemen...
vanacht slaapt mijn vriend bij haar en ben ik thuis en morgen ga ik er weer heen..
we mogen er de hele dag blijven en zelfs slapen....dus dat is zoooo fijn...
nou sophie haar verjaardag is dus ook een beetje anders gegaan als dat we wilden, maar ach , dat is voor onszelf erger als dan voor sophie...
ik wil jullie nog bedanken voor alle felicitaties...
ps ik ga stoppen, het is ws een beetje warrig geschreven, maar heb geen zin om het na te lezen, wil nml slapen, ik ben moe..
gr tobi
sophie ligt dus in het ziekenhuis,
ze is opgenomen met uitdroginsverschijnselen en ligt er nu vanaf vrijdagavond in.
ze heeft een neussonde en krijgt dus constant vocht toegediend,,
pff mijn moppie, het ging opeens erg snel..
ze was al een week ziekjes.
vanaf afgelopen zondag.
toen die nacht opeens overgeven maar dat was snel over.....
toen vanaf maandagnacht diaree en daar kwam ze niet vanaf.
het bleef constant dun en ze wilde geen avondeten meer, at amper een broodje ( wit droog bolletje en at soms een soepstengel.
ze dronk eigenlijk wel redelijk, maar dus niet voldoende..
donderdags naar de huisarts geweest, haar luiers werden toen al wat natter , maar de diaree werd minder..dus we dachten dat gaat de goede kant op..
de huisarts wilde ons vrijdag terug zien,...
donderdag nacht opeens weer gespuugd en alles wat ze gedronken had gooide ze er weer uit...
vrijdags weer naar de dokter en die stuurde ons door naar het ziekenhuis en toen moesten we dus blijven...
ze ligt er dus vanaf vrijdag in, heeft een neussonde en moet daar tot morgen zowiezo aan blijven...
daarna gaan ze kijken hoe ze het doet zonder de sonde.
ze ligt apart op een kamertje en mag niet niet van dr kamertje af ivm eventueel infectiegevaar...
ohh het is zo zielig om haar zo te zien liggen in haar bedje met een neussonde in.
gelukkig kan ze ook nog lachen en wil ze wel spelen, maar ze mag ook niet van dr kamertje af en is erg beperkt door die sonde en die pomp.
ze is heel hangerig en zit zichzelf zo erg in de weg...
ik hoop echt dat ze gauw opknapt en dat we haar mogen meenemen...
vanacht slaapt mijn vriend bij haar en ben ik thuis en morgen ga ik er weer heen..
we mogen er de hele dag blijven en zelfs slapen....dus dat is zoooo fijn...
nou sophie haar verjaardag is dus ook een beetje anders gegaan als dat we wilden, maar ach , dat is voor onszelf erger als dan voor sophie...
ik wil jullie nog bedanken voor alle felicitaties...
ps ik ga stoppen, het is ws een beetje warrig geschreven, maar heb geen zin om het na te lezen, wil nml slapen, ik ben moe..
gr tobi