sophie lust geen vers fruit

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

welke kindje lust ook alleen maar potjes fruit..??

sophie lust dus eigenlijk alleen maar potjes fruit....banaan gaat er soms voor ongveer 6 hapjes in, maar ze houdt er geoon niet van..
heb alle combi's al geprobeerd en soms zelf gemixt met potjes, maar zodra er teveel vers in zit, dus lust ze het gewoon weg niet

wie herkent dit en wat kan je eraan doen..

liefs tobi

Sorry Tess eet beide, nu meer vers dan potje, die is alleen voor nood. Heb je al eens van de gele kiwi's geprobeerd? Die vindt Tess heerlijk, in stukjes niet geprakt.

Succes Nanda

probeer het eens met appel. Eerst appelmoes maken. Kan heel snel in de magnatron. Appeltjes schillen en in stukjes snijden. Klein beetje water erbij en 3 a 4 minuutjes op de hoogste stand. Dan pureren. Je begint met heel fijn en maakt het steeds grover. Duurt een paar dagen maar misschien pakt ze het op.

Wat een goed idee van die appelmoes (maar dan voor de mamma!!!)
Kian wil ook alleen de potjes. Ik zit er niet mee, scheelt mij weer schillen.
Wat hij wel heel lekker vind is een schijf appel. (gewoon van een hele appel een stuk afhakken) Met schil en al en hij zit dan heerlijk een kwartier te knabbelen. Niet dat er wat naar binnen gaat, maar hij vind het blijkbaar toch lekker, want het slaat iedere keer weer aan!
Liefs Nelleke

Hmm hier zelfs omgekeerd.
Kom niet aan met een potje, want hij smeert het in je haar hihi

Tessa lust het allebei, al vindt ze vers fruit ook wel erg interessant. We leggen vaak gewoon wat stukjes voor haar op tafel en na flink bestuderen verdwijnt het in haar mond. Zo eet ze nu ook stukjes komkommer, tomaatje en  groenten.  

Vooral framboosjes...........haa, daar wordt ze wild van als het schaaltje leeg is en ze meer wil.......

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

heey

bedankt voor de reacties ..

enne wbt de appelmoes.. dat ga ik proberen....

liefs tobi

Terug
Bovenaan