sophija

A

Anoniem

Guest
iedere keer als er een onderwerp kwam over kleding kwam jij weer aan met je rainbow babies, ik ben dus toch maar eens gaan kijken, en het is echt erg leuk, ik heb gelijk een shirt laten maken met eigen tekst

ook een leuke: goodmoodkid.nl
Zij hebben ook wat andere kleurtjes en  je kunt er ook een eigen opdruk op laten zetten.
groetjes Pienne

Leuk! Heb je het al binnen? Wel een foto maken he?
Ik heb net ook weer wat nieuwe dingen besteld, waaronder shirtjes met 'Suze' erop in superleuke letters. Ik kan het niet laten

Die andere website lijkt me ook wel leuk. Je hebt er zo nog wel een paar, simplycolors bijv.

groetjes,
Karin (mama van Suze)

heb het nog niet binnen heb het vandaag pas besteld en moet nog betalen, pas na het betalen verwerken ze de bestelling.

ik heb zo'n shirt met lange mouwen, de mouwen zijn een andere kleur dan de rest van het shirt. voorop heb ik de text gezet, eigenwijs mannetje met het lettertype kidsonly hierdoor staat de s andersom erg grappig en achterop henb ik de naan Goewan-mats met daaronder nummer 5 net als een voetbal shirt, ( nummer vijf is mijn rugnummer)

ik heb hem besteld in maat 74/80 dus hij kan hem nog niet gelijk aan. maar in de maar die hij nu heeft heb ik al zoveel truitjes

Leuk hoor!

Ik heb pas ook  2 kraamcadeautjes laten versturen. Een donkerblauw shirt met witte mouwen en in stoere  witte letters de naam van het jongetje (zoontje van een vriendin).
En voor het nichtje van mijn man, die er een 3e dochter bij heeft gekregen, een setje met een wit broekje, witte sokken, roze mutsje, roze rompertje en roze shirt met lange mouwen. Op het rompertje staat 'spruitje' in witte viltletters en op het shirt de naam van het kindje. In hetzelfde lettertype wat jij bedoelt, met die omgekeerde s.
Wat een leuke spullen hebben ze toch hè!

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan