Sorry beetje vieze vraag!

Oké..niet heel smakelijk maar ik ben nu 36.2 weken. Ik heb sinds 3 dagen erge diarree als ik dan naar het toilet moet doet het zo verschrikkelijk pijn! ...daarna kan het wel weer even duren voordat ik moet maar ook dan is het weer dunnig :-( ik eet al vrij weinig omdat ik geen eetlust heb en probeer wel voldoende te blijven drinken. Ik lees altijd veel op internet maar daar word ik niet heel veel wijzer van...de een zegt het kan een teken zijn dat de bevalling op gang komt ( lijkt me wat vroeg) en de ander zegt weer zwangerschaps vergiftiging...blehhhh word er naar van! Heeft iemand dit ook in zoon laat stadium van de zwangerschap gehad??...of zal ik morgen toch maar bellen? Ben niet echt zo van het bellen eigenlijk Maarja heel vrolijk word ik hier niet van. Ik heb ook een enorme druk op mijn buik ik kan totaal niet op mijn linkerzijde liggen vaag verhaal....iemand?

Ik heb het rond 35/36 weken ook gehad, een paar dagen. Maar het is vanzelf overgegaan. Eigenlijk niet over nagedacht om de vk te bellen.
Als ik jou was zou ik wel morgen de vk bellen. Kunt beter het zekere van het onzekere nemen.

Nou das raar/toevallig. Ik ben nu 36+5 en ik heb ook al sinds een dag of 3 dat ik vaak op een dag ontlasting heb en vaak dunne. Ja sorry klinkt inderdaad onsmakelijk maar is wel duidelijk zo hè. Elke keer als ik ga plassen komt er dus ook ontlasting en ik heb er buikpijn van (niet de hele dag door). Ik had het idee last van een virusje te hebben. Normaal ben ik eerder geconstipeerd maar nu absoluut niet dus. Ik vond het ook al zo vreemd. Ik heb geen last met liggen op mijn zij trouwens. Ik ben ook niet zo van het bellen en heb morgen ook een afspraak bij de vk trouwens, dus vraag het daar ook even na.

2de wondertje ik ben benieuwd wat ze zegt vanmiddag... Ik wil nog niet bellen volgens mij is het aan het wegtrekken en kon vanacht alweer een beetje op mijn zij liggen. Ik ga spieken wat ze bij jou zeggen straks!

@ oosterhof. Ik had vanmiddag dus de afspraak bij de vk. Ze zei dat er buikgriep heerst en dus veel mensen er last van hebben. Heeft niets met de zwangerschap te maken, maar dat het echt mijn darmen zijn. Ik dacht het al, maar heb het toch maar na gevraagd. Is het bij jou al over? Bij mij nog niet helemaal. Ik ben er niet echt ziek van, maar meerdere malen op een dag even buikpijn totdat ik dus weer naar de wc geweest ben. Wel lastig...

Terug
Bovenaan