Sorry, ben er lang niet geweest! up-date met foto's

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ben jullie niet vergeten hoor! Heb het druk en  zat niet  helemaal  lekker in mijn vel en       ben met van alles en nog wat bezig.
Soms lees ik wel even mee en denk ook echt aan jullie maar heb na mijn werk momenteel echt even geen energie meer om te schrijven.

Mijn man gaat vanaf deze week ook weer naar school (acedemie van bouwkunst, hij wil architect worden).
Hij was al begonnen voodat Jente er was maar is even een jaartje gestopt. Zie er zelf best wel wat tegenop. De vrijdag moet hij naar school en 2 avonden! Verder moet hij er veel voor doen, o.a. maquettes maken etc. Dat wordt dus voor beide wel weer wennen.

Om het eerste jaar met Jente af te sluiten en de acedemie voor René weer te beginnen bedachten we    dat  we wel zin hadden om naar Schiermonikoog te gaan met dit mooie weer.
Dus de VVV gebeld en er was nog een appartementje vrij, in een uurtje spullen gepakt en weg gegaan. Wij hebben een heerlijk weekend gehad.
Hadden we alle drie wel even nodig.

Bij deze wat foto's:

Zoals je misschien wel kunt zien hebben we het heerlijk gehad. Jente was super lief, ik kan opeens de hele wereld weer aan.

Dus meiden ik was jullie echt niet vergeten, ik was alleen even met mezelf bezig.
Hoop er nu weer wat vaker te zijn.

Liefs Fennie en Jente

Nou Fennie, gezellig dat je er weer bent! Spannend zeg, je man weer aan de studie, komt er meer op jou schouders terecht, mar dat komt vast goed!!

En wat een heerlijke genietfoto's! Je kunt wel zien dat jullie een heerlijke tijd hebben gehad.... Stoer mannetje hoor, die Jente!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

zo he die zwart wit foto van Jente is gaaf zeg.

En leuk dat je er weer bent.
Liefs sandra

Hoi Fennie,

Ik miste jouw en je mooie manneke al, ik hoop dat jullie snel weer de draai van het leven kunnen vinden en jij je ook weer wat lekkerder zal voelen. Erg spannend en leuk dat je man Architect wil worden (was ooit ook mijn droom, na MTS Bouwkunde was die over ).

Geef je kleine stoere manneke een dikke knuffel.

Liefs Nanda

Ps. als je ooit een kopje thee of koffie wil, mijn deur staat open.

Wat een lekker ventje! En leuke foto's!
Fijn dat jullie weekend zo lekker is geweest. Hopelijk zit je weer wat beter in je vel.

Groetjes,
mv Tijs

He Fennie,

Wij zitten in het zelfde schuitje hoor. Mijn man studeert ook (HBO technische informatica) en gaat ook twee avonden per week naar school. Hij is net drie maanden vrij geweest maar sinds deze week moet ik hem weer twee avonden missen. Leuk vind ik dat niet maar ik ben wel super trots op hem dat hij e.e.a. naast zijn werk weet te volbrengen. En helemaal vorig jaar met de komst van ons eerste kleintje en hij (mijn man) had ook nog eens pfeiffer.

Wauw wat een waanzinnige foto die zwart/wit tussen die palen! Dat is er echt een voor een professionele fotowedstrijd!
Goed dat jullie weer ff lekker bijgekomen zijn!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan