sorry blijf bezig met nieuwe topics en zeuren maar vraag.

he he sorry me tittel zeg het al, maja mijn vraag is kan het zo zijn met 13 weken dat ik steken in me onder buik heb? ja kweet heb al een dochter maar heb niet veel last gehad van haar tijdens de zwangerschap.

heb sinds laatste 2 dagen pijn in mijn hoofd en steken in em buik, vandaag naar de dierentuin gewest soms kon ik gewoon haast niet meer lopen, ben gewoon door gegaan maja, ik heb nog geen bloedverlies gelukkig maar, moet ik me beetje zorgenmaken of niet, morgen middag moet ik wel naar de verloskundige en ben gewoon zenuwachtig dat het toch nog mis is , ook al is de kans klein.

sorry maar ben zo onzeker de laatste tijd, pffff denk dt het komt dat we ander half jaar bezig waren en 2 miskramen hebben gehad, hoe kan ik dit veranderen naar positieve , overdag denk ik er niet veel aan wegens dat me dochter mij bzig houd maar s avonds probeer ik afleiding maar gaat heel moeilijk.

hoop dat iemand nog kan reageren voor dat ik naar bed ga.

liefs
 
Hoi Sharon, je placenta vormt zich tot 16 weken, dus je kan daar af en toe wel last van hebben.
Kruip lekker in je bed en rust eens goed uit! Ook al ben je nog maar pril zwanger het vergt veel van je lijf zo'n zwangerschap, zo'n dagje dierentuin kan erg vermoeiend zijn. Steken in je hoofd kan door lagere bloeddruk komen.
Maak je niet te druk, en rust vooral goed uit!!!!
 
thnx voor je reactie, ga denk ik ook zo lekekr op bed liggen, pfff merk dat ik niet veel kan baal er wel van ben nog jong en lijk wel een ouwe tang zeg, sorry maar voel me wel zo.

 
heey meid

ik ben ook heel onzeker heel me zwangerschap al nu heb ik last van een depressie das natuurlijk wel iets anders maar kan ook door je onzekerheid komen ik heb zo ook ff geen idee wat het kan zijn misschien een warme kruik op je buik leggen en zou het morgen zeker vragen aan je vk ik heb er soms ook last van en heb ook verstopping dat voelt bij mij ook zo maar is voor iedereen wel anders ik kan je verder ook niet helpen maar wil je verder ook succes wensen en hoop dat alles goed gaat met je kleine in je buik

groetjes tamjoh
 
he he, mijn ontlasting is goed dus denk niet dat dat het is, is echt steken in me buik maar echt flinke en niet echt als een sort van darm kramp die heb ik genoeg in het begin gehad voelt nu echt anders, kweet niet lijkt net of het zelfde voelt als een miskraam maar dan wat minder hevig zeg maar,

daarom maak ik me zorgen, en of die zorgen terecht zijn of niet?

maar toch bedankt voor jullie reacties
 
Terug
Bovenaan