sorry dames even klagen

Hier marisje

vandaag 36 weken onderweg.
van de week te horen gekregen ietsiepietsie suiker te hoog dus moet dinsdag voor de zekerheid naar gyn, in de afgelopen 4 dagen dus beetje opgelet met eten en als resulaat 1,5 kilo kwijt???? is dat wel goed??? ik weet het niet maar zal het maar eens na vragen.

verder in de ochtend voel ik me wel okay tegen de middag moe, ziek, grieperig gevoel met veel harde buiken, nergens zin in. slapen gaat slecht veel maagzuur en tintelingen in vingers en lastig draaien, veel plassen en indalings weeen niet fijn.....

dus ben ut effe beetje beu...........

sorry hoor,,,, voel me nu ook slecht omdat ik zo klaag.

Hey,

daar zijn we toch voor??? Hier is DE plek om even lekker te spuien en je verhaal te doen. We zijn ongeveer even ver en ook ik heb het nu al af en toe helemaal gehad. En dan te bedenken dat onze jongens flink te laat waren. Als deze dat ook doet heb ik dus nog wel even te gaan.
Neem iedere dag zoals ie komt en probeer ondanks deze laatste loodjes ook nog wat te genieten van het wondertje in je buik dat nu nog even van jou alleen is!

liefs Natasja

Ja meid hier mag je spuien hoor... dan ben je het even kwijt he...

ze zeggen het idd niet voor niets dat het de laatste loodjes zijn he die laatste weekjes... alles word lastiger en moeilijker... zoals natasja al zei neem het per dag en geniet van de kleine dingetjes zoals je kleine in je buik...

in 4 dagen 1,5 kilo lijkt meer vocht van vet :)
ik zou het afwachten tot dinsdag dan weet je wat meer.

En dat de laatste loodjes zwaar zijn KLOPT. Manlief zei gisteravond heel handig... kijk maar vast vooruit. Ik: "dat helpt nu toch niet gevolgd door de hele klachten lijst"

hahaha dus het is idd ondanks alle ongemakken nog even doorzetten en spuien kan hier altijd.

Terug
Bovenaan