sorry dat het bij jullie verkeerd over komt

A

Anoniem

Guest
hoi sorry van het bericht iedereen kan zich vertypen het moes zijn ik hoop dat het posi is snappen jullie maar ja ik denk dat ik hier niet meer welkom ben aan de berichten tezien ik kon altijd mijn ei bij jullie kwijt en trouwens ik ben 21 jaar en weet wel wat ik doe en iedereen maak zich veel tegek met alles hier is alleen een chat dat je vragen kunt stellen maar ja dat kun je hier niet hier wordt ik toch maar uit gescholden maar meschien kom ik nog een kijken als de anoniemer verwijdert wordt groeten lorraine

Jammer Lorraine dat het zo loopt. Ik hoop dat je snel zwanger wordt. Het beste,groetjes Joosje

Volgens mij ben je nog nergens uitgescholden, er word je oprecht iets gevraagt en nog veel positieve dingen toegewenst ook hoor!

Juist begripvol, maar met al dat gedoe hier op de site is men wel waakzaam en terecht!

Het beste toegewenst

Hoi Lorraine

Jammer dat je hier weg wilt .
Blijf toch gezellig en probeer je niet teveel van een ander aan te trekken.

Ik had nog een vraagje aan je.
Je schreef gisteren toch dat je een positieve test had gehad?
en dat je later weer ongi werd?
of heb ik dat verkeerd begrepen?

En nu heb je weer getest en was de test negatief?

Ik hoop dat je nog even een reactie geeft.

En kop op liefs niempie

Lorraine is een dom wijf! ga terug naar school, voordat je je kind ooit Nederlands gaat leren.. kan je niet maken voor je kind met al die fouten.... heb je je school wel afgemaakt?

he anoniem, wie ben jij nou eigenlijk?
je kent lorraine helemaal niet! Waarom moet je haar dan uitschelden?
heb toch geen zin, we zijn hier omdat we allemaal proberen zwanger te worden.
Laten we t gezellig houden.
groetjes eeffie

Meisje, meisje...doe toch iets aan je Nederlands, dit is echt niet normaal. Ik snap best dat men zich hier aan gaat ergeren. Typefouten, geen leestekens, verwarrende zinnen en foute woorden die dan achteraf worden verbeterd. Je bent slordig en verwarrend, ik hoop dat je hier iets aan doet want het is vervelend voor je zelf als je steeds bij mensen dom overkomt.

Terug
Bovenaan