A
Anoniem
Guest
Hoi Dames
Wij hebben een gezonde zoon gekregen op 18 oktober. Hij heet Ronny en was met de geboorte 52 centimeter en woog 3825 gram. Alles is gelukkig goed velopen. Ik ben in het ziekenhuis bevallen. Daar waren wij s'nachts om 4.45 uur en om 8.15 zijn de vliezen gebroken. En had toen nog maar een halve centimeter ontsluiting. Heb een ruggeprik gehad. En om 10.50 is Ronny geboren dus erg snel gegaan allemaal. Wij moesten nog tot zaterdag in het ziekenhuis blijven. Ik dacht dat ik de hele werled wel weer aan kon, nou ik had het mooi mis. tijdens de kraam periode was ik niets waard heb ook niets gedaan. Was erg moe en slap. Ben pas weer sinds vorige week weer een beetje op de been. Ik had daarvoor nergens zin in dus ook niet om achter de pc te zitten.
Met ons zoontje gaat het heel goed, hij drinkt en slaapt goed, en s'nachts slaapt hij al aardig door meestal melt hij zich pas om 5.00 uur. Moet volgende week naar het buro dus ben erg benieuwd hoeveel hij nu weegt. Want mog hem al 150 cc geven dus dat is best veel voor een baby van bijna 4 weken oud. Ik ben trouwens op de uitgerekende datum bevallen. Had hier geloof ik toen de tijd 15 oktober gezegt maar dat was verkeerd.
En voor iedereen die ik nog niet gefeliciteerd heb met de geboorte van een zoon of dochter, bij deze van harte gefeliciteerd allemaal en geniet er van.