Sorry effe klagen weer

Tjee meiden ik ben vanacht vanaf 00.30 elk uur wezen plassen!!!! niet normaal tot half 7 vanmorgen mijn vriend werd ook helemaal gek van me.
Ben nu dus kapot......
Hoop dat ik vanacht beter slaap.

Liefs Zonnetje
37 weken

Erg voor je!
Ik heb er ook een liggen die gek van me word door dat geplas,maar hij wil niet in de andere kamer slapen!
Ik hoop voor je dat je nog wat kan inhalen vandaag!
groetjes
38weken

Hi,

Ik ben blij dat mijn man daar geen last van heeft, van mij. Ik hoest me de longen nu uit mijn lijf (heb longontsteking), maar tot mijn vreugde slaapt manlief hier lekker door.
Ik ben daardoor wel helemaal kapot overdag (dan kan ik nl ook niet slapen), maar ik ben blij dat hij dan energie voor 10 heeft en mij overal mee helpt!

Gr. Tamara.

Hier nog iemand die erg weinig slaap krijgt.( bijna elke nacht)
Ook ik moet ontzettend vaak plassen, maar gelukkig niet elk uur zoals jou zonnetje.
Ik ben zo'n beetje om de 2 a 3 uur uit bed. Is het niet voor het plassen, dan is het wel vanwege de harde buiken, of dat ik weer pijn in me bekken heb en niet goed meer lig.
Mijn man wordt ook elke nacht wakker van me. Gelukkig valt die ook zo weer in slaap. Ik pak 's middags vaak even een uurtje rust erbij
Ik hoop dat je vannacht een beter nacht zult hebben.

Liefs marielle 35w2d

Ow ik slaap ook zeeeer slecht. Plassen hoef ik niet. Maar ik val gewoon niet in slaap.
Liggen begint pijn te doen. Heb zo nu en dan vreselijke buikpijn.
Ben zo langzamerhand kapot van het weinig slapen. maar voor de rest gaat alles echt prima, dus ik bikkel door.

Ja erg he! Hoeven we er nog niet uit voor voedingen, worden de nachten toch al verstoord...echt balen. Heb er ook echt last van. Enorme druk op de blaas, uit bed (op zich al een heel karwei) en dan plas ik 3 druppels...
Nog ff volhouden!

Oh ja... dat slapen is een ramp! Moet ik niet plassen (nou ja... plassen... idd 3 druppels), dan van de harde buiken, misselijkheid, pijn in mijn bekken. Pffffff. Gelukkig is het aftellen begonnen!

Hi meiden
Hier nog een die zo slecht slaapt, pijn aan mijn bekken resulteert in draaien per uur, en dat gaat niet zo soepel meer :), gecombineerd met 3,4.5 keer plassen per nacht [inderdaad drie druppels!!!!] ...vriend lief slaapt hierdoor ook slecht...ik heb gisteren voor het eerst een dutje gedaan s'middags...heerlijk! Vandaag weer!

gr Alex

Terug
Bovenaan