sorry effe klagen

Heb te horen gekregen van mijn verloskundige dat ik het rustig aan moet doen. Dus voorlopig niet werken. De misselijkheid gaat niet weg. Lijkt alleen maar erger te worden. En in de nacht kan ik er vaak uit om idd over te geven. Hier baal ik enorm van. Ben morgen 14 weken zwanger en dacht het ergste gehad te hebben maar wordt alleen maar erger. Ben ook bij de bedrijfsarts geweest en hij wilt me pas 14 oktober weer terugzien. Begrijp me niet verkeerd heb alles voor ons wondertje over maar toch baal ik hiervan. Het enige van eten dat ik lijk binnen te houden zijn gewoon simpele boterhammen. Woensdag weer naar de verloskundige voor extra controle. Moet wel zeggen dat ik er erg blij met ben dat we zo vaak terecht kunnen. Vooral nu ik me echt slecht voel.

liefs Peet

Dat is minder bericht, je hoopt natuurlijk op een voorspoedige zwangerschap waarbij je idd na 12 weken wel wat afbouwd met misselijkheid enzo :(
Klaag lekker tegen ons aan en heel veel sterkte!

Wat vervelend zeg, ik hoop dat het snel minder wordt met de misselijkheid, en dat je meer kan gaan genieten van je zwangerschap.
Sterkte

Hoi balen zeg. Ik heb ook wel even gezegt dat ik het niet zo heel leuk vind het zwanger zijn. Als jij je zo beroerd voelt, neemt dat het genieten en het blij zijn wel even weg.

Doe heel rustig aan!!

xx yvonne

hallo, ik snap je helemaal
vanaf week 8 tot week 12 zat ik ook thuis, met een dreumes en ik lag alleen op de bank zo misselijk, zo moe en zoveel pijn.
eten was er niet bij. bij de vorige was ik 9maanden misselijk dat ik 15 kilo afviel dus met 9mnd zwanger was ik lichter dan voor de zwangerschap.

ik werd echt gek, kon niks thuis doen, kon niks doen wat ik leuk vond, beetje tv kijken en liggen.
moet zeggen dat het nu 2 weken wat beter gaat, medicijnen tegen de misselijkheid en fysio tegen de pijn gehad. alleen moe nog. Maar ik kan echt niet zonder de medicatie, dat is wel balen.
Ik ben een stuk vrolijker nu omdat ik wel weer wat kan doen wat rustig is, genieten vand e kleine, beetje computeren of een tijdschrift lezen. Dat is toch weer een wat menselijker bestaan.

Succes ermee

Heel erg bedankt dames,

krijg alleen te horen dat ik moet genieten. Geniet ook wel maar lukt me niet de hele tijd. Rustig aan doen zal wel moeten heb de energie nu echt niet om iets te doen. Loop wel kleine stukjes met de hond want van het binnenhangen wordt ik echt gestoord.
Morgen naar de vk zal als ik niet al te moe ben een berichtje achterlaten anders wordt dat donderdag.

Liefs Peet

Terug
Bovenaan