Sorry, even klagen

Sorry hoor, dames, maar ik moet echt even klagen. Had niemand me van te voren kunnen vertellen dat je je zo beroerd kunt voelen als je zwanger bent... pfff.
Ben dagenlang misselijk. Het eerste waar ik aan begin als ik wakker wordt s morgens is de strijd tegen de misselijkheid. En dat dan vervolgens de hele dag door.
Gelukkig hou ik alles binnen, maar dit is wel alles behalve leuk.
Ik zit nu op 8 weken, hopelijk is het met twaalf weken wel over... daar ga ik maar vanuit.

Ik vind het erg moeilijk om ook gewoon lekker te genieten van het zwanger zijn, terwijl ik aan de andere kant bedenk hoe geweldig dankbaar ik ben dat ik uberhaupt zwanger ben. (heb een aantal mensen in mijn omgeving die geen kinderen kunnen krijgen). En zolang ik me beroerd voel, ga ik ervanuit dat met de kleine alles goed gaat.

Nouja, dat was het wel even... bedankt voor het luisteren.... eh.... lezen! Hihi.

Hoi Noompje, Jee, zeg echt vervelend dat je je zo beroerd voelt! Maar hier kun en mag je gelukkig even lekker klagen! Zelf heb ik geen last van misselijkheid (of nog niet) ben nu tien weken dus hoop dat het ook niet meer komt. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen zodat je ook echt kunt gaan genieten!

Hey Noompje,
Wat vervelend voor je. Sinds week 6 heb ik precies hetzelfde. Ben 24/7 misselijk. Probeer regelmatig even te gaan slapen om weer wat uurtjes door te komen. Sinds vorige week heb ik medicijnen tegen de misselijkheid, maar die lijken nog niet echt te helpen. De hele dag door beetjes eten is eigenlijk de enige remedie voor mij. Omdat ik niet hoef te spugen, zet dat ook lekker aan. Zit nu in mijn tiende week en hoop idd dat het snel over is. Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik geen dag misselijk geweest, dus kon ik me ook niet voorstellen dat het zo naar zou kunnen zijn. Weten dat je niet de enige bent is wel fijn, maar daardoor gaat de misselijkheid helaas niet weg. Ik hoop voor je dat het snel beter wordt!!!
Liefs, Moon

Hoi Noompje, nou ik wens je heel veel sterkte hoor! Ik heb het een paar dagen gehad nadat ik teveel hooi op mn vork heb genomen en het is geen pretje! Ik ben nu 8,5 week en mn kwaaltjes stabiliseren zich en nemen af. Alleen nog erg moe en pijnlijke borsten. Begin het nu te leren; afgelopen vrijdag uit eten en even een uurtje naar de kroeg maar ik werd spontaan misselijk om half 12; hèt teken dat ik naar mn bedje moest. Kun je wel eten en dan ook fruit ofzo zodat je iig gezonde dingen binnen krijgt? succes..

Bedankt voor de lieve berichten! Ik hou gelukkig alles binnen en kan ook wel redelijk alles eten, alleen die misselijkheid gaat niet weg.
Ik zit er aan te denken om de vk maar even te bellen, om te kijken of ze er iets voor hebben ofzo.

Ik las ergens ook goede berichten over iets van Dr. Vogel maar ik weet nu niet de naam ervan helaas. Iemand was zo ziek dat ze niet meer van de bank kon komen en dat spul hielp blijkbaar heel goed.

Ik heb het ook vanaf 6,5 week. Ik heb vrijdag medicijnen gekregen van de dokter, Cyclizine.
Ik durfde ze eerst niet zo goed te nemen, maar dit weekend hadden we een feestje van ons zoontje en heb er toen toch maar een genomen. En ik voelde me als vanouds, echt geweldig! Heb ook veel gegeten! alle schade ingehaald......
Sterkte !

Terug
Bovenaan