Sorry, even klagen

Ik moet het even van me afschrijven hoor.

Pff...ik loop al 3 weken met hoofdpijn rond want mijn bloeddrfuk is voor mijn doen erg hoog. Ik ben moe en slapen lukt ook al niet goed meer. Daarbij wordt mijn dochter (16,5 mnd) ook nog bijna elke nacht huilend wakker dus ik ben er even klaar mee.

Ik wil weer normaal kunnen liggen in bed, normaal kunnen lopen en mijn dochter kunnen optillen. Ik wil van de hoofpijn af en ik wil zoveeel wat nu allemaal niet kan.

Mijn vriendin die 3 dgn eerder is uitgerekend die belde daarstraks op dat het is begonnen. Vliezen gebroken en weeeen om de 5 minuten. Ik vind het super voor haar maar ik wil ook.

We weten het geslacht van de baby nog niet dus ik ben ook heel nieuwsgierig of we er een dochter bijkrijgen of dat het een jongetje wordt. Heeft het haar, hoe zwaar zal het zijn en hoe lang? ik wil dit kleine beebje vasthouden en kussen en koesteren.

Maar ja, dit is ook mijn 2e en waarschijnlijk laatste zwangerschap en ik wil er ook nog wel even van genieten. Dubbel allemaal.

Groetjes Joyce 38w3d

ha Joyce,

lekker klagen hoor, doen we allemaal hier!
De laatste loodjes wegen gewoon echt het zwaarst!
Herken veel van je problemen ook!
Mijn zoon is 3 jaar, maar wil altijd naar beneden getild worden. Of af en toe opgetild worden voor een dikke knuffel.
ik moet nu steeds nee zeggen en dat doet gewoon pijn!
Je wilt niet dat je andere kind(eren) "last" hebben van jou zwangerschap.
Maar nog effies en dan kunnen we het allemaal dubbel en dwars weer inhalen!
Ik ben ook helemaal zat van het zwanger zijn, maar aan de andere kant wil ik er ook nog even van genieten.
het is allemaal zo dubbel.
hoop voor je dat het strippen maandag lukt en dat je snel je kindje in je armen mag houden!
En misschien begint het al voor maandag!!
Succes met de laatste loodjes
groetjes Mirjam

Hai,
Ja lekker klagen hoor!! Ik ben zwanger van mijn eerste en heb die klachten ook hoofdpijn, vlekken voor mijn ogen, hoge bloeddruk en mijn rug doet zo'n pijn dat slapen ook erg lastig is. Ik mag net als jij als de kleine zich niet eerder laat zien maandag komen en dan gaan ze bij mij beginnen met gel. Spannend allemaal!
Heel veel succes nog even volhouden.
x Susan

Hi Joyce,

Natuurlijk mag er hier flink geklaagd worden!!!!! Die laatste loodjes zijn gewoon zwaar. Ik ben er ook helemaal klaar mee. Ben vandaag 40 wk oftewel uitgerekend en wil ik zo graag ons kleine meisje zien en vast houden en weten dat alles goed is....
Heb vannacht wel goed geslapen maar gisteren nacht geen oog dicht gedaan. Ben het weer ook zo ontzettend beu....Kan geen sneeuw meer zien hihi

Lekker hoor dat klagen.

gr. Robin

Hi,

Wie heeft er niet geklaagd? We lopen allemaal tegen het einde en dat wordt het gewoon zwaar. Hier kan je ff lekker je ei neerleggen en dat lucht vaak wel weer op.

Gr. Tamara.

Groot gelijk dat je even van je af klaagt hoor! het heten niet voor niets de laatste loodjes. Die zijn gewoon zwaar en dan moet je af en toe even lekker van je af kunnen klagen. Dat lucht op!
Ik denk dat we allemaal wel zo'n beetje klaar zijn met zwanger zijn en dat we willen bevallen. Gelukkig is onze maand ingegaan en kunnen we lekker gaan aftellen. Zeker als je misschien ingeleid gaat worden maandag!
Nog een paar dagen en nachtjes bikkelen en dan kan het grote genieten gaan beginnen!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan