Sorry ff afreageren.

Gister is schoon pappa weer met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Meneer is zwaar alcoholist, ( Hartpatient en zware roker) hier dus geen medelijden.

Zijn vriendin, overigens een schat van een vrouw, heeft hem moeten reanimeren. Mijn vriend WEER het werk laten liggen en hals over kop naar hem toe gegaan. Tuurlijk doe je dat het blijft je vader, maar dit is al de zoveelste keer.
Vind het heel erg voor mijn vriend, elke keer belooft hij beterschap en steeds krijgt hij de deksel op de neus. Die man drinkt dus jaren, mijn vriend heeft daardoor ook echt een k*tjeugd gehad. Ouders gescheiden, moeder overleden toen hij 23 was. Twee weken daarna hebben wij ons leren kennen. Zijn toen ook binnen 3 maanden gaan samenwonen, pap had hem uit huis geknikkerd... Hij woonde eigenlijk bij mam maar had haar gevonden in bad, waardoor hij er niet meer wilde slapen. Dat dus bij pap deed totdat die hem van de drank weer buiten gooide...
Ik heb dus een hele slechte verhouding met die man, gek he.

Mijn vriend is heel goed bij ons in de familie opgenomen, is een hele goede en leuke vader voor onze kindjes. Is vastberaden om het heel anders te doen als hoe zijn ouders het gedaan hebben.

Hij heeft nu wel erkent dat hij een probleem heeft en er wordt nu profesionele hulp voor hem gezocht.
Ik geloof er alleen niet meer in. Ik zie dit zelfde cirkeltje al 7 jaar. Eigenlijk had ik gehoopt dat gister zijn laatste dag was. Erg he! Maar dan waren wij van heel veel gezeik af geweest. Hij heeft nl niemand meer, door zijn eigen schuld, koppigheid en egoisme... Vind het gewoon erg dat wij steeds de shit achter hem kunnen opruimen... Om vervolgens toch weer teleurgesteld te worden.
Zo nu ga ik de hut poetsen, kan ik daar mijn energie in kwijt!

Groetjes Wen

Jeetje meid. Hoe erg het ook is om te zeggen dat je hoopte dat het gisteren zijn laatste dag was, ik begrijp je heel goed. Hier heeft niemand wat aan.... inclusief hem zelf.
Wat heeft je vriend dan al veel meegemaakt zeg. BAH!
Ik snap ook dat hij zijn vader ondanks alles niet aan zijn lot over wilt laten. Moeilijk hoor.
Ik heb totaal geen verstand van de hulpverlening op dat gebied hoor, maar is er geen mogelijkheid dat ze hem opnemen in een clinic?
Ik hoop voor jullie dat er snel een oplossing komt!
Ik weet hoe zoiets continu je leven kan beheersen.

Sterkte!

Liefs Trudi

hey.

ja, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.
aan de ene kant wens je niemand de dood in, aan de andere kant zou t misschien wel beter geweest zijn.
voor hem, maar ook voor jullie.
heb je al met je man gepraat hoe jij je hierbij voelt?
hoe voelt hij zich erbij?
is er idd zoals trudi zei, geen kliniek waar hij heen kan?

wil jou en je man inieder geval sterkte wensen!!!

liefs, do

Zoals je al schrijft, het blijft de vader van je vriend. Jij hebt, geheel begrijpelijk, helemaal niets met die man. Maar voor je vriend zijn er veel herinneringen en is het de laatse ouder die hij heeft. En de loyaliteit van kinderen naar hun ouders blijft heel groot. Ook als er veel verdriet is om alle pijn die er is. Mijn advies is dan ook om voorzichtig te zijn met wat je zegt over je schoonvader. Ookal zou het veel rust geven voor jullie als hij dood is.
Sterkte!

Hey dames,

Gister naar het ziekenhuis geweest. Ik blaas extra hier stoom af zodat ik dit mijn vriend kan besparen. Was zelfs zijn pap aan het verdedigen tegenover hem ?!?

Mijn vriend heeft het echt gehad met hem. Zelfs zijn nieuwe vriendin ( Die haar man aan drank is verloren) Ziet dit niet meer goed komen.
Schoonpap ziet niet in dat hij een probleem heeft zelf als ze hem in het bijzijn van ons vertellen dat hij zo dood gaat, doet het hem niets en praat hij er overheen.
Hij mag niet van zijn kamer af en jawel meneer gaat gewoon naar buiten roken. ( Dit in verband met de aanvalen)
In het ziekenhuis willen ze hem zo begrijpelijk ook niet meer behandelen.
Geen makkelijke situatie dus....
Vrijwillig wil hij zich niet laten opnemen... Hij heeft nl geen probleem zegt tie....

groetjes wen

Ik wens je vriend heel veel sterkte met alles, en vind het echt erg wat hij allemaal me heeft moeten maken,

Hopelijk gaat het nu echt goed met zn vader en kickt hij af,

Sterkte met alles,
Liefs Marina

Terug
Bovenaan