sorry!... heb een vreemde vraag!

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ik heb een rare vraag en durfde het eigenlijk niet te vragen, maar omdat ik graag wil weten of het normaal is vraag ik het toch maar:

Ik heb na het vrijen altijd het probleem dat er sperma terugloopt (best veel).
Hebben jullie dit ook of is dit echt niet normaal?

hoor graag reacties van jullie.

groetjes Sanneke

Op zich denk ik dat het best wel normaal is. Ik heb het tenminste ook altijd wel. De ene keer meer dan de andere keer, maar er blijft ook heus wel wat binnen hoor!
Toen ik zwanger werd van onze zoon was ik ook niet bewust bezig met blijven liggen ofzo, en toch ben ik zwanger geraakt... Dus het hoeft niet echt uit te maken denk ik...

Hoi,

Ja, hoor, bij mij ook... Maar in één druppeltje zitten al duizenden spermacelletjes, dus als er één druppeltje binnenblijft is dat al meer dan genoeg.
Overigens schijnt het wel te helpen als je toch even blijft liggen en niet meteen naar de wc gaat of zo.

Groetjes,

Jetteke

Kinkt stom, maar op een andere site kwam ik de tip tegen van een kussentje onder je kont en een poosje blijven liggen.
Dan schijnt er minder terug te lopen.

Succes
Noelie

nee hoor.. is volgens mij niet vreemd.
Heb ik zelf in ieder geval ook en heb het ook al veel vaker gehoord.
Inderdaad een kussentje en eventjes wachten scheelt al een hele boel.
groetjes, lieke

Daar heb ik ook altijd last van. Toen ik voor de eerste ging lag ik ook altijd met een kont op een kussen. Bij de tweede niet meer gedaan binnen 2 maanden was ik zwanger en bij de 1 heeft het 18 maanden geduurd. Er blijft altijd wel genoeg binnen.

Groet Sharine

Nee is niet vreemd hoor, heb ik ook altijd..
Heb inderdaad ook gehoren dat als je zwanger wilt worden er inderdaad geadviseerd word om een kussentje onder je kont te leggen, zodat het sperma niet naar buiten loopt.

Liefs, maaike

Gelukkig maar dat ik niet de enige ben die er last van heeft.
Het zal dan inderdaad wel normaal zijn. Maakte me al een beetje zorgen, hi hi.

Terug
Bovenaan