!! SORRY Heb jullie vreselijk verwaarloost SORRY !!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

!! Sorry Ik vind mezelf vreselijk maar kan er niets aan doen. Heb een héle tijd niets van mij laten horen !!!!!!!!! Belachelijk vind ik dat van mezelf. Mijn laatste bericht was op 19-05-2005. Als ik alles tenminste heb teruggevonden. SORRY !!

Maar hoe is het met jullie allen ???? Hopelijk zijn er al een hoop meiden zwanger. Ik gun het jullie allemaal !!!!!!!!! Mijn man komt a.s. dinsdag even thuis tot 9 sept. Vandaar ook dat ik hier een hele tijd niet ben geweest. Hij is al weg sinds 26 april. We konden zelf dus niet bezig zijn met zwanger worden dus dan ben je er ook minder mee bezig. Vandaar dat ik dus hier ook niet te vinden was. "Opoe" heb ik nu nog steeds  niet op visite. Denk dat het uitblijft omdat ik wil dat het komt en weer weg is, als mijn man thuis komt. Nou ja, dan kun je er vanuit gaan dat het wegblijft, hé ??? Maar ja, dat hoef ik jullie niet te vertellen. Als je maar blijft hopen dat je niet ongi wordt, duurt het vaak even voordat je ongi wordt.

Meiden, hopelijk zijn jullie mij nog niet helemaal zat met mijn ge-emel (=gezeur). Zoals altijd, ik duim voor jullie allemaal dat jullie zwanger worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

He biaggi.

kan het wel begrijpen hoor!!

ben na me miskraam helaas nog niet zwanger moet maandag of zondag ongi worden.
eindelijk komt je man thuis zeg na al die tijd wat moet je het moeilijk hebben ermee.

hopelijk raak je snel zwanger nu hij weer thuis komt.

liefs maantje

Hoi Maantje,

Wat vreselijk dat je een miskraam heb gehad.
Hoe gaat het nu met je ???
Hopelijk wordt je zondag of maandag niet ongi en
ben je gewoon zwanger. Ik duim in ieder geval voor je.
Ik ben hartstikke blij dat mijn man weer even thuis komt.
Ik mis hem verschrikkelijk.
Meis, zet hem op en test positief !!!!!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Biaggi,

Welkom terug! Wil je ook weer op de lijst? Toto en ik doen hem op dit moment. Fijn dat je er ook weer bent. Je man moet weer terug in september? Hoe lang moet hij dan daarna nog? Dat lijkt me afschuwelijk om je man zo lang te moeten missen. Neem het ervan zolang hij er weer is! Sluit je op in huis, en neem uitgebreid de tijd voor elkaar! Geniet ervan!
Er is een paar dagen geleden trouwens naar je gevraagd hier op het forum. Volgens mij door Inge? Ergens begin deze week geloof ik.

Tot horens!
Groetjes, Kat

Hoi hoi

het gaat weer aardig goed..eerst was ik er echt kapot van..omdat ik al ruim een jaartje bezig was..nu denk ik maar zo..ik weet dat ik zwanger kan worden.en daar ben ik heel blij om..verder heb ik niet echt zwangerschap verschijnselen ja me buik rommelt wat..eerst had ik het wel een aantal dagen terug..maar ja je hoeft niks te voelen als je zwanger bent..meestal komt het na positief testen.

meid geniet straks lekker van je mannetje!

liefs maantje

hoi,ik ben ook al een tijd niet meer hier geweest en ik herkende je naam
nog wel en wat je ook kwijt wil moet je er gewoon uit gooien dat kan hier toch daar zijn we voor om elkaar te steunen!!moet je mijn verhaal is lezen nou ik moest het ook ff kwijt die heb ik vanmiddag ook op deze site gezet!!ik spreek je snel weer is gr
voetbalgek  

Terug
Bovenaan