Sorry help!!!!

A

Anoniem

Guest
Meiden help??

Ik ben vandaag op dag nummer 34! Mijn vorige cyclus duurde 41 dagen. Ik heb net eigenlijk voor de gein een goedkope ( 2 voor €5 kruidvat test) gedaan! Een licht streepje positief? Wat nu?? Kuss

hey meid,

positief is positief lijkt me dus gefeliciteerd!

liefs

Wat nu?????
Je bent zwanger!!
Een streep is een streep!

GEFELICITEERD!!!

Liefs Elke

Een streep is een streep!!!!!

GEFELICITEERD!!!

Deze testen zijn ook erg goed hoor. Ik hoor veel goede resultaten over deze testen!!
Voor de zekerheid overmogen nog eens testen en dan zal het streepje meer zichtbaar zijn!!

Maar nu voor: op naar de roze wolk!!

Kan je niet terug vinden in de NODlijst maar hoeveelste ronde ben je bezig? Eerste kindje toch?

Dank je wel meiden! Het was een heel licht streepje! Heel bizar eigenlijk! Ik ga morgen ochtend gelijk weer testen! Kan je lichaam je nu ook weer voor de gek houden?? Ik stond niet op de lijst omdat het mijn eerste kindje is en ronde 1 was 41 dagen en dit is pas ronde 2 wist dus niet echt te plannen!!

Kuss

Ik zeg ook: gefeliciteerd meid! Wat een goed nieuws en indd een streep is een streep!

Morgen gewoon weer testen en dan zie je vast alweer een duidelijkere streep!

Yooehoeeeeeee! Super nieuws! ***********
Liefs Lynn.

Wel gek overigens. Heb eerste twee keer getest met de goedkope kruidvat test positief. Toen met een clearblue en die zegt negatief en vervolgens ook een kruidvattest! Mijn urine was wel lichter misschien door het thee drinken? Kent iemand dit?

Kus

Terug
Bovenaan