sorry hoor, maar ben zo trots... jullie ook?

We hebben maar 2 georganiseerde topics voor de foto's van onze knapperts. Maar ja, ik heb er soms wel meer die ik wil laten zien...
Dus ik laat 'm hier gewoon even zien. Voel je vrij je eigen trotsie er ook gewoon bij te zetten hoor!

Liefs Nelleke

Ha ha, heel herkenbaar! Heerlijk hè zo'n plek waar je je kind aan iedereen kan  showen!

Ook van Jente een foto in het bos, eigenlijk zelfs twee:

Hmmm, mogen het er ook drie zijn?

Hi hi, heel voorzichtig het heuveltje af! Goed op de wortels van de boom letten.

Groetjes Fennie en Jente (bijna 26 maanden)

Nou, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor.
Heerlijke kindjes toch weer.
En ja, ik vind het vest ook geweldig (wist niet eens dat WE ook kinderkleding maakt).

ja, ik ben ook dol op de WE (halve kledingkast afkomstig uit de WE, zo ook de jas op de foto). Voor kinderen hebben ze alleen een jongenslijn. Voor een leuke meisjeslijn kun je bij de DIDI terecht. Erg leuk allemaal!

Oh ja, hier nog zo'n trotse moeder! Leuk topic, Nelleke! Mag ik dan wel even  pronken met beide kinderen?!?!?!
En bedankt trouwens voor de tip, ik ben nog nooit bij de WE en DIDI geweest voor kinderkleding, wist echt niet dat ze dat hebben. Ga binnenkort eens kijken.

Mama in de bonen: het was de bedoeling dat Wieteke haar pyjama aan kreeg, maar Freek zat er opeens in met zijn hand ipv Wieteke

Onze vrolijke kerel!

Groetjes,
Geeske.

Terug
Bovenaan