sorry hoor!!

maar soms is het erg vervelend wanneer ben ik nou zwanger ik heb steken , kan ik nou zwanger zijn ik snap dat jullie meiden die nog niet zwanger zijn ook erg onzeker zijn maar kom op wij weten ook niet alles zelfs wij zijn onzeker!
 
Alleen het voelen van steken heeft waarschijnlijk niets te maken met zwanger zijn. Ik had de eerste weken last van 'menstruatie-achtige' krampen, maar het was vooral het "weten" dat je zwanger bent. Toen het bij mij zover was, wist ik het eigenlijk zelf wel, nog voor ik een test deed. Mijn advies: doe even een test, dan weet je het zeker! Trouwens, die onzekerheid is er niet alleen als je nog niet weet dat je zwanger bent hoor, ik heb er ook regelmatig last van, terwijl ik toch echt overduidelijk zwanger ben...
 
Ik denk dat het de eerste anoniem stoort dat er zoveel vragen komen van mensen die nog niet zwanger zijn en dan willen weten of hun symptomen bij zwangerschap horen? Beetje onduidelijk bericht omdat de meeste leestekens en hoofdletters ontbreken, maar dat is wat ik eruit opmaak.
 
ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor. het is hier het zwangerforum. maar als je hier op komt krijg je eerst 10 berichtjes over: 'ben ik zwanger" ??
ja leuk...kan ik ook niks mee hoor!
wij hebben idd ook gewoon moeten wachten en moeten testen! en wij zijn ook onzeker over onze ZWANGERSCHAP.
en als je wil kletsen over onzekerheden of je zwanger bent, kan je beter naar het ZWANGERWORDEN forum.
ja sorrie das mijn mening.
gr. sandy
 
inderdaad sandy, dat bedoelde ik er dus ook mee, dat ik er soms niet goed van word over de vragen wanneer ben ik nou zwanger bla bla bla thankx voor je berichtje groetjes anoniem van 22:29
 
Deel inderdaad ook de mening van bovenstaande berichtjes. heb ook 1 jaar en 8 maanden op ander forum gezeten, je doet toch eerst een test voordt je hier gaat vragen: kan ik zwanger zijn?????
 
ben het hier ook wel mee eens ja,hoe moeten wij nou alles weten?? ik ben zwanger van de 3e maar ook weer net zo onzeker!!! ja,je weet wat je moet voelen als het kind beweegt....maar verder??? iedere zw.schap is weer heel anders!! en als je zelf niet weet of je zwanger bent,hoe moeten wij dat dan weten????????????
 
Terug
Bovenaan