Sorry hoor!

A

Anoniem

Guest
Sorry, sorry, sorry, maar ik moet effe klagen. Gingen mijn andere zwangerschappen vrij vlekkeloos, nu wordt het ruimschoots ingehaald. Sinds een paar weken heb ik bekkeninstabiliteit, dat is al erg genoeg, maar nu heb ik al een week ook maagzuur. Met maagzuur kun je niet platliggen en met bi. kan ik niet zitten. De hele nacht gaat het: bed omhoog- bed omlaag- bed omhoog- bed omlaag!!!
Goed, dat is niet leuk! Daarbij heb ik deze week buikgriep gekregen: echt (sorry hoor) kots-en kotsmisselijk en dat met een wild trappende en draaiende baby in je buik. Gisterenavond voelde ik me zo beroerd dat ik me afvroeg hoe ik de nacht door zou komen. Ik kan niks eten, zelfs op het drinken van een kopje thee staat een straf van heftige misselijkheid.
Ik voel me echt heel zielig. Weet dat het overgaat en dat sommige vrouwen heel hun zwangerschap misselijk zijn, maar toch heb ik even medelijden met mijzelf.
Tegenover mijn man voel ik me wel een beetje lullig. Elke avond als hij thuiskomt lijk ik wel weer iets anders te mankeren. Voel me net een wandelende (strompelende) klaagmuur!
Zielige ivy

Hoi Ivy,

Om te klagen ben je bij ons aan het goede adres hoor!!
Jeetje, zo heb je niets zo krijg je alles!

Echt goede tips heb ik niet voor je maar als het iets helpt...ik leef met je mee en je mag best even klaagmuur spelen hoor!

En wat betreft die mannen van ons...zij kunnen er niets aan veranderen maar hebben er vast begrip voor dat we af en toe klagen, laten zij het maar eens nadoen(ik beloof je dat er dan weinig kindjes op de wereld komen!!)

Heel veel sterkte en als je nog meer wilt klagen hier ben je welkom!!!

Groetjes Odette(31+2 zw van de 2e)

Lieve Ivy,

je bent geen zielige zeur hoor, je bent gewoon zwanger op een niet al te prettige manier...en je man, ach die zucht een keer diep...en omdat het niet je eerste is weet hij ook dat hij je daarna weer 'terug krijgt'

Tja, bi heb ik hoop ik niet, wel van de week een berichtje over geplaatst waarop jij fijn reageerde, nog dank daarvoor. Voelt nog steeds niet prettig allemaal, komende week naar de vk dus weet dan misschien meer, maar we gaan er vanuit dat dat niet het geval is, dus daarin kan ik je niet helpen.

Maagzuur heb ik gelukkig ook niet, maar mijn schoonzus wel en via haar weet ik dat het eten van oud brood helpt, geen koolzuurhoudende dranken meer drinken en weinig tot niets warm eten 's avonds, hooguit wat groente.

Misselijk, tja, ik heb bij mijn vorige zwangerschap en nu weer hypermesis, dus daar weet ik helaas ook genoeg van. Zorg dat je het niet te warm hebt, klappertanden is fijner dan kotsmisselijk zijn. Ik val vaak klappertandend in slaap en word dan een keer toegedekt door mijn man. Ieder heel uur een melbatoastje en ieder half uur  een slokje water  drinken zorgt ervoor dat je geen suikerschommelingen in je lijf hebt.

En verder, gewoon lekker mopperen wanneer jij dat wil en probeer van je kindje te genieten...heb je er 1 of 2? Wat vind(en) ze ervan dat je weer een kleine krijgt?

sterkte en liefs Clau

hoi hoi
ik herken veel van jou in mezelf.
ben nu zwanger van de 5e en heb al van veel dingen last gehad.buikgriep,ontstoken kies,
voorhoofdholteonsteking en zuurbranden.
ik val ook van het een in het andere terwijl ik nooit geen last heb gehad.
op dit moment ben ik zo verschrikkelijk misselijk,dat ik gewoon niks durf te eten.
dus meid klaag lekker door en wij doen met je mee hoor.
liefs sil

Terug
Bovenaan