sorry ik moest het even kwijt

we hebben inmiddels besloten om toch uitgebreid onderzoek te laten doen gezien ons eerste kindje ook met een afwijking geboren is
ondanks dat het nog steeds groter is dat er niks aan de hand is maakt dat de beslissing toch wel moeilijker wat te doen wel niet wel niet pff maar heb vandaag het ziekenhuis gebeld en aangegeven het toch te doen want bij ons word je dan weer doorverwezen naar een ander ziekenhuis en gezien ik ook nog op vakantie ben moet het gelijk gebeuren als ik terug ben mocht er toch wat zijn hebben mijn man en ik tot 24 weken om te beslissen wat we doen nou ook dat is erg heel lastig voor ieder die zijn kindje al gezien heeft met alles erop en aan en met een achtergrond van 6 miskramen en of met een kinderwens om dan nog te beslissen om het weg te halen ik hoop zo dat we die keuze niet in onze handen krijgen ze gaven me dan ook nog aan dat wanneer ik het even niet meer zag zitten te denken aan 1 op 17 16 % kans dat het goed is 1% kans dat het mis is daar moeten we onze hoop dan ook maar op zetten
ben er best wel van in de war aanstaande maandag moet ik me melden in groningen voor intake



 
Jeetje meid, wat ee gedoe. Ik hoop inderdaad dat jullie de keuze niet hoeven te maken.
Maar mag ik vragen welke afwijking jullie kindje heeft?

Groetjes Tamara
 
Terug
Bovenaan