sorry maaar wat is dat een trut!!

er loopt op dit forum iemand rond met de naam anomien die hier dehele boel verziekt je mag niet eens een vraag stellen van haar of je krijgt zn stom antwoord,sorry moest er even uit.
gr mutske
 
Ze zit niet alleen op dit forum hoor! Als ik eens ga 'buurten' op het zwanger zijn forum dan leef ik ook regelmatig zo'n k**berichten, laten doen hoe ergerlijk ook! Wie weet zijn het kinderen die zich zo 'amuseren' ten koste van anderen want ik zou het het erg laag bij de gronds vinden moest dit een vrouw blijkt te zijn, wie is hier dan de zielige!?
 
Ik ben net nieuw hier op het forum en heb er gelukkig nog geen last van gehad! Het zou inderdaad behoorlijk zielig zijn. Dus maar gewoon negeren!
Ik hoop dat jullie mij in ieder geval niet zo irritant vinden! ;)

greetzzz Fairytail
 
Hoi mutske,
Ik heb er voorbije week ook al op gereageerd en ik vind ook dat die persoon beter kan wegblijven. Maar het beste dat je inderdaad kunt doen is er gewoon overhene lezen, hoe moeilijk dat soms ook is.

Liefs,
Bea
 
deze persoon loopt al een tijdje rond op alle forums.
ik kan er wel tegen als ze het tegen mij heeft,maar als iemand van jullie iets serieus of moeilijks kwijt wil,kan ik daar letterlijk kippevel van krijgen en gaan mijn haren recht overeind!
inderdaad overheen lezen al is dat soms erg moeilijk;we doen gewoon alsof ze niet bestaat!!
enne Fairytail;hoezo zou jij irritant zijn??? ik heb nog geen domme vragen gelezen hoor! en we zijn allemaal groentjes geweest en bovendien leer ik nog elke dag!
gr. petra
 
Terug
Bovenaan