Hoi Suus,
gaat hier vlug hé!
Wat betreft die witte afscheiding...heb ik dus ook elke maand. Bij mij komt deze zo ongeveer een weekje na het einde van mijn menstruatie. Ik heb altijd gedacht dat dit een teken was dat je ei er zit aan te komen en dat het de MOMENT is om te klussen.
Maar ik begin hierover te twijfelen. Deze maand heb ik dus geen witte afscheiding gehad. Zijn al wel heel vroeg aan de klus gegaan en daarom dacht ik nu dat ik misschien zwanger was en dat de witte afscheiding een teken was dat je ei misschien voorbij is of dat de baarmoeder zich heeft afgesloten vanwege een zwangerschap.... Nu weet ik het ook niet meer hoor. Ik had echt niet mogen testen denk ik. Iedereen waarschuwt ervoor dat dit een vals resultaat kan geven en dat het HCG-hormoon nog niet voldoende in je urine aanwezig is.
Maar heb echt zo veel symptonen. Dat misselijk zijn bij of na het eten vind ik echt lijken op mijn eerste zwangerschap.
Misschien moet ik eens naar de dokter gaan met mijn maag...;--)
Maar vraag mij dan wel af waar die witte afscheiding deze maand is gebleven??? Ook sorry voor dit vieze praatje maar is niet anders uit te leggen.
Afwachten maar.
Ik heb inderdaad lang moeten wachten om een eerste keer zwanger te raken. Achteraf gezien denk ik dat er veel factoren een rol kunnen spelen hoor. Ik rookte toen nog, had 13 jaar lang de pil genomen en mijn man zijn ondergoed was te spannend....Na 8 maanden proberen zei de huisarts dat (na onderzoek) mijn man best boxershorts kon dragen omdat in vast ondergoed zijn zaad te warm was. In het begin dachten we dat die arts er mee aan het lachen was maar die meende dat dus wel...
Mijn man heeft nadien geen vast ondergoed meer gedragen, ik heb na de bevalling geen pil meer genomen en ik rook niet meer. Daarom hoop ik nu dat ik iets vlugger zwanger zal worden. Nu van de eerste keer raak zou wel wat overdreven zijn hé als je ervoor 18 maanden hebt moeten proberen...;-)
Het eerste jaar heb ik ook veel gedacht dat ik zwanger was maar toen heb ik er niet meer bij stil gestaan. Dus nog niet wanhopen...het kan echt even duren.
Ik ben echt benieuwd naar jou deze ronde! Ik hoop zeker nog wat van je te horen. Ik probeer dagelijks even te komen zien op het forum en ik laat van mij ook nog horen.
Groetjes Kaat