sorry maar zit er echt even doorheen

Onze kleine mup doet echt niks meer dan huilen nja schreeuwen. Ze slaapt nog maar 1 a 2 uurtjes overdag en de rest is het onafgebroken schreeuwen. We zien dat ze super veel pijn heeft en ik voel me zo machteloos. Ze is echt ontroostbaar. Heb zelfs al 3 uur met der in de auto rondgereden waar ze normaal van in slaap valt. Zelfs dit werkt niet. Heb de huisartsenpost gebeld en ze zeggen niks voor ons te kunnen doen. Ik weet het echt even niet meer. Mijn man neemt het in de avond van me over zodat ik effe rust kan pakken maar kan dit niet. Wil zelf bij haar zijn als ze zo hard huilt. Maar of ik het zo nog lang volhou. Ben echt helemaal kapot en kan zo alles bij mekaar schreeuwen. Dacht toch dat we onze portie ellende wel hadden gehad maar lijkt alsof er geen einde aan komt. Overal worden we afgescheept maar de osteopaat zegt zelf dat er iets mis is met haar nek. Heb ziekenhuis gebeld om foto's te maken maar dit doen ze dus niet. Vinden het onzin en overbodig. WAT MOET IK DOEN IK WEET HET ECHT NIET MEER. Ben zo verdrietig

waarom ga je niet even langs fysio heeft ze geen kiss-syndroom? (nekklachten nav geboorte) knappen ze erg van op als het dat is.. sterkte ermee meid en als tniet meer gaat breng ze ff weg bij iemand die je prettig vind... (moeder,schoonmoeder zus vriendin?)

Hoi jee wat erg zeg.
Osteopaat zou ik zeker even proberen en wat zegt het cb?
Baken jij je kindje in, zou ook kunnen helpen dat ze dan meer geborgenheid ervaren.
Andes ook even naaar de huisart gaan hoor en denk aan je zelf en laat iemand even oppassen zodat jij even kan slapen of iets voor je zelf doen. Is heel moeilijk, maar straks zit je er helemaal doorgeen en dan heeft dite kleine helemaal niks meer aan zijn moeder.

X yvonne en sterkte

hoi,

Wij zijn met Vince ook naar een osteopaat geweest. Is je verteld dat je kindje een dag na de behandeling heftiger kan reageren??? wij hadden dit namelijk ook met Vince.. de dag van behandeling ging alles prima.. heerlijk liggen slapen.. de dag/avond erna was het heel erg.. heb toen zelf ook mijn moeder erbij gehaald omdat ik het niet trok.. na deze avond is het stukken minder geworden tot weggegaan..

Vraag een schriftelijke verklaring van de osteopaat en ga daarmee naar je huisarts of kinderarts!

Het is echt niet leuk, je moet je hier doorheen bijten.. klinkt natuurlijk makkelijker dan gezegd.. maar ken het gevoel..

Laurie, december 2011 mama

Hoi Laurie,

is mij niet verteld dat ze er heftig op kan reageren. Maar ze schreeuwt al vanaf 17.00 uur vanmiddag.
Na de fles is het helemaal hopeloos. Mijn moeder is idd nu even hier om het van ons over te nemen. Heb net even gedouched maar krijg geen rust omdat ik haar tot boven hoor. Morgen ga ik met haar na de babymassage hoop dat ze hier een beetje van kalmeert. Ga zeker om een verklaring vragen want laat het hier niet bij zitten.

Zal morgen wel merken of het idd van de behandeling is geweest.Vind het absoluut niet erg en geniet van haar maar dit is echt zwaar. Mijn tevreden goedlachse mup is helemaal nergens te bekennen helaas. Hoop dat we dmv de osteopaat haar snel weer zo tevreden zien.

Bedankt voor de adviezen dames.

Succes meis! Wij hebben een avond zo gelopen met Vince ook ondraaglijk huilen/schreeuwen niet rustig te krijgen.. Uiteindelijk was hij helemaal op en is tot de volgende ochtend in slaap gevallen...

We hebben zelf 2 behandelingen gehad en daarna waren er geen behandelingen meer nodig. Hadden snel weer een lachend en ontspannen kindje terug.. Het kan zijn dat ze je na de behandeling sowieso nog doorsturn naar een kinderfysio....

X

Luana loopt ook bij de osteopaat en zij heeft nu al 4 behandelingen gehad. Door de bevalling is haar hoofdje verkeerd op haar eerste nekwervek gekomen waardoor ze haar kin niet op de borst kan doen en dus niet kan ontspannen. Het gaat hier nu langzaamaan beter. En ook Luana slaapt de dag van behandeling erg veel, maar is de dag erna onrustig. Vandaag voor het eerst niet. Ik ben gisteren weer geweest en nu slaapt ze al 1,5 uur!! Dat is ongekend hier haha!

Het is idd erg zwaar meid en ook ik kon haar moeilijk wegbrengen of overgeven. Toch moet je ook aan jezelf blijven denken meis, want je moet er niet aan onderdoorgaan hoor!! Dan ben je nog verder van huis!

Veel succes meid en ik hoop dat het snel beter gaat!!

Liefs ciomama

Hoe gaat het nu?? Je moet echt door blijven klagen, zeuren, schreeuwen hoor! Jij weet heel goed dat er iets niet goed zit en als niemand wil helpen blijf je aan de bel trekken. Heb je je huisarts al weer gebeld? En anders in de avond naar de huisartsenpost rijden en je niet laten afschepen met dat kindjes nu eenmaal huilen.

Geef je borst of flesvoeding? Want vriendin van mij haar kindje was ook ontroostbaar en bleek een koemelkallergie te hebben.

Blijf door zetten heh!! Je kunt het!! Ga desnoods even in de tuin zitten al is het maar voor 10 minuten als je moeder aan het oppassen is! Ik weet dat het allemaal makkelijk gezegd is want ik weet hoe het moet voelen als je kindje ontroostbaar is maar echt meid het gaat over!!
Succes en dikke knuffel!!

Terug
Bovenaan