Onze kleine mup doet echt niks meer dan huilen nja schreeuwen. Ze slaapt nog maar 1 a 2 uurtjes overdag en de rest is het onafgebroken schreeuwen. We zien dat ze super veel pijn heeft en ik voel me zo machteloos. Ze is echt ontroostbaar. Heb zelfs al 3 uur met der in de auto rondgereden waar ze normaal van in slaap valt. Zelfs dit werkt niet. Heb de huisartsenpost gebeld en ze zeggen niks voor ons te kunnen doen. Ik weet het echt even niet meer. Mijn man neemt het in de avond van me over zodat ik effe rust kan pakken maar kan dit niet. Wil zelf bij haar zijn als ze zo hard huilt. Maar of ik het zo nog lang volhou. Ben echt helemaal kapot en kan zo alles bij mekaar schreeuwen. Dacht toch dat we onze portie ellende wel hadden gehad maar lijkt alsof er geen einde aan komt. Overal worden we afgescheept maar de osteopaat zegt zelf dat er iets mis is met haar nek. Heb ziekenhuis gebeld om foto's te maken maar dit doen ze dus niet. Vinden het onzin en overbodig. WAT MOET IK DOEN IK WEET HET ECHT NIET MEER. Ben zo verdrietig