Sorry meiden maar mag ik heel even klagen zit er zo door heen!!!!

Hoi meiden

Ik ben het zo zat ben nu 38+5 dus ik moet nog even
en nu ben ik vrijdag de slijmprop verloren en nu weet ik dat dat
niks zegt over wanneer je gaat bevallen maar
bij mijn dochter was ik twee dagen later bevallen.
Nu had ik zo gehoopt dat dat nu ook zou gebeuren maar er gebeurd
gewoon helemaal niks!!!!

En ik weet niet waarom maar toch durf ik al geen auto meer te rijden
en ook durf ik bijna mijn huis niet meer uit omdat ik bang ben dat ineens mijn
vliezen zullen breken (heel stom ik weet het)
Ook heb ik nog een dochtertje van net 3 rond huppelen die zich onweis
verveelt nu ik niks kan en niet weg durf en daar voel ik me zo schuldig over.

Verder heb ik ook geen vrienden of familie in de buurt waar ze naar toe kan.
Woon namelijk zelf in zuid holland en mijn familie in Overijsel dat is dus te ver weg.

Sorry hoor ik voel me zo down ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt.

Groetjes Ilona

hoi, heel herkenbaar hoor, ik verveel me ook rot, ik ben leesmoe en alle klusjes zijn nu wel gedaan (bovendien heb ik niet zon last van nesteldrang.schoonmaakwoede). Ik ben nu 38 w en 3 dagen en van mij mag het komen, ook al zie ik wel een beetje tegen de bevalling op.
ben ook sinds kort wat angstig om alleen naar buiten te gaan, zeker met de auto. wat als ineens de vliezen breken!!! a.s vrijdag hebben we een begrafenis maar ik weet eigenlijk niet of ik daar wel naar toe gan, het zal wel heel bizar zijn als dan net mijn vliezen breken, maar toch!
sterkte met de laatste loodjes
boekie

Hoi Ilona,

Wat vervelend dat je de deur niet meer uit durft te gaan. Ik zou denk ik precies hetzelfde hebben hoor.

Maar voel je je niet schuldig tov je dochter. Ga lekker met haar een filmpje kijken of zo of laat haar lekker kleuren zodat je zelf nog wel een beetje aan je rust toe komt.

k hoop dat je dat het snel op gang mag komen en dat je straks een hele gozonde beeb in je armen mag houden.

Groetjes Joyce

he meid..
ik begrijp het wel is ook niet niks zo op het eind..
wel vervelend dat je niet meer naar buiten durft.
misschien moet je gewoon proberen om dicht bij huis te blijven en bijvoorbeeld een blokje om te lopen maar dan wel in de buurt van je huis, dan weet je dat dat gewoon wel kan en ben je ook even uit en ook voor je andere dochtertje.
ik had gister co bij mijn verloskundige en die vertelde mij dat heel veel a.s. moeders hier bang voor zijn, zei heeft mij wel gerust kunnen stellen hierin, ik ben nog niet zover als jou maar ik vond het toch wel prettig om te horen dat het altijd wel goed komt zou het wel gebeuren..
meid ik zou proberen lekker dicht bij huis een ommetje te maken en kijken of je dat wel aandurft, het is ook niet prettig als je zo onzeker bent.
zet hem op en succes met de laatste lootjes!!

Ik heb het ook wel, dat ik niet ver meer van huis wil gaan, tja, het kan toch elk moment beginnen en het kan ook nog weken duren, dat weten we niet.
Nu heb ik zelf geen anderen kinderen, dus ik hoef die ook niet bezig te houden, dat scheelt denk ik wel, ik doe dus lekker rustig aan en blijf in mijn woonplaats hangen.
Ga nog wel weg met de auto bijv. even een bakkie doen bij mijn moeder enz.
Maar die woont in dezelfde plaats, dus dat is niet te ver weg.

Ik ben het zwanger zijn nog niet zat, maar wordt wel steeds nieuwsgieriger naar mijn kindje, dus ik begin het wel spannend te vinden.

Alice

Hai allemaal,

Omdat ik me verveelde, ben ik eens op zoek gegaan naar leuke onderwerpen op een forum. Zag dit onderwerp op het forum staan en snapte gelijk wat jullie bedoelden
Ik ben sinds midden juli met verlof. De eerste weken hadden we samen vrij en daarna had ik genoeg klusjes om te doen. Maar zoals vandaag is ontzettend saai. Beetje wasjes draaien, tv kijken, computeren  en lezen. Iedereen in mijn omgeving moet werken of heeft wat anders. Ik ben nog niet zo ver als jullie 37+4 wkn.
Wellicht dat jullie nog dingen hebben gedaan waar ik nog niet aan heb gedacht.
Hoor graag van jullie!!

Hoi Ilona,

gaat het inmiddels weer een beetje. Denk dat we ons allemaal wel kunnen voorstellen hoe je je voelt.

het klinkt allemaal zo leuk zwangerschapsverlof...maar je lijf doet niet meer wat je zelf eigenlijk wilt en het wordt er niet gemakkelijker op naarmate de zwangerschap vordert. Maar je hebt het grootste gedeelte achter de rug...en wordt er zelf wel eens gek van als mensen zeggen nog even volhouden maar ik ben bang dat er helaas niks anders opzit

Het is donderdag en dan doe ik normaal de boodschappen...maar al drie onrustige nachten gehad gisteravond wist ik niet meer waar ik het zoeken moest van de pijn in mijn bekken en buik dus net toch maar eens even de verloskundige gebeld. De assistente zou het opnemen met de verloskundige dus eerst maar eens even dat telefoontje afwachten.   Helaas moet ik nog iets langer wachten..ben vandaag 36w1d dus het is nog wat vroeg voor onze kleine spruit. Al weet ik niet of 'ie daar momenteel rekening mee wil houden.

Jij heel veel suc6 en nog ff volhouden hoor!

Klagen helpt en we weten allemaal vast wel hoe je je voelt.

Groetjes,

Bianca

Wachten duurt lang! Ik ben 39 weken zwanger en heb mijn eerste verlofweken ook wel ´bekeken ´.   Zulk geestdodend werk doen de hele dag en je steeds minder mobiel voelen dus je wereld wordt letterlijk en figuurlijk steeds kleiner.

Ik heb alvast de enveloppen geschreven voor de geboortekaartjes en doe verder allerlei ´klusjes ´ die lang zijn blijven liggen. Of ik verzin gewoon wat om te veranderen of op te ruimen in huis. Bovendien kan ik niet wachten tot mijn man thuis is om die vervolgens uit te horen met leuke verhalen.

Van mij mag ie wel komen; heb ik wat nuttigs te doen!!!

Terug
Bovenaan