Sorry meiden

A

Anoniem

Guest
he hallo

Eindelijk weer eens een berichtjevan mij. Ik lees bijna alles mee, maar reageer niet meer zo veel. Dit doe ik heel bewust omdat ik even wat afstand moet nemen en ook wat minder tijd heb.
Ik moet eerlijk zeggen dat het me wel redelijk goed afgaat. Kijk wel elke dag eventjes mee, maar reageer niet. Ik merk dat ik er nu een stuk rustiger onder ben en nu echt weer zoiets heb van 'als het komt dan komt'. Nu ik minder op het forum zit en er dus ook minder mee geconfronteerd wordt kan ik het ook beter hebben dat anderen wel zwanger zijn of net bevallen.

Nou meiden ik blijf voorlopig even op de achtergrond aanwezig, maar ik houdt jullie allemaal wel in de gaten hoor

dikke kus en heel veel liefs Daan

Hee Daan! Leuk weer eens iets van je te lezen!! Maar ik begrijp je maar al te goed hoor. Ik had me deze ronde  ook voorgenomen het wat rustiger aan te doen, maar dat ik me niet gelukt. Zat toevallig vandaag te bedenken als het deze maand weer niet raak is, dat ik dan ook wat afstand neem. Toen bedacht ik ook dat ik dan natuurlijk wel mee kan lezen om te weten hoe het iedereen vergaat, maar dat ik dan zelf niet reageer. Het is natuurlijk zo dat als je reageert of je plaatst zelf een bericht dat je dan respons krijgt waar je dan naar uitkijkt om het te lezen en zo zit je enkele malen per dag als een verslaafde  op dit forum.

Hey,  wanneer is je nod??

Liefs,

Tammy

hey daan,
leuk meid dat je er nog eens bent en super dat je toch ook aan ons allemaal denkt!!
ik hoop idd dat het je goed afgaat en dat het gauw lukt bij jullie en ook ik ben zo n verslaafde dat ik mezelf ook af moet vragen om misschien eens wat afstande te bewaren
ik wens je alle goeds en hoop toch dat we zo af en toe wat vamn je horen
zal voor jullie in ieder geval duimen !!
heel veel liefs tamaar

tja afstand nemen is wel lastig hoor, maar goed is voor mij nu gewoon wle even beter.
Mijn NOD is net voor onze 1e trouwdag (2 dagen ervoor) zou toch wel mooi zijn als het nu idd een NOD is.

Liefs daan

hey meid wat leuk dat je ff weer langskomt!!! hoop dat het snel mag lukken!! kus

He Tammygirl
ben ik toch weer eventjes (hihi)
ik ben op 30-09-05 getrouwd. Mijn NOD is die donderdag/vrijdag ervoor.
September wordt dus weer een echte klusmaand

liefs Daan

Terug
Bovenaan