sorry meiden

hoi allemaal
zoals jullie wel gezien hebben  
ben ik de laatste tijd niet echt actief op het forum
dit omdat ik gewoon erg druk ben met de bruiloft, tessa begint nu echt los te lopen
 met me werk ,de pup's van me hond.
ik kan momenteel niet veel reageren maar lees het meeste wel mee

@Karin, ik had je al  gefeliciteerd maar nogmaals van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik zie je 25 mei wel  

@patricia Gefeliciteerd met je nichtje  
alles goed met je  nichtje  en met  je schoonzusje??

liefs manu  

Hoi Manu,

Ik snap bestg hoor dat je het druk hebt!
Ik heb ook een handenbindertje, wat gelukkig nog niet loopt maar wel slechts 1x slaapt en dan voor maximaal 45-60minuten de laatste 2 weken!
Dus ook ik heb niet latijd veel tijd om door te brengen achter de computer, maar we nemen het je niet kwalijk hoor!

Sterkte met de drukte en als je weer wat meer tijd hebt zien we je weer wat vaker verschijnen.

Liefs Monica

Hoi Manu,

Je bent zeker druk zo te lezen, maar wel met allemaal leuke dingen zeg (behalve werk misschien?)
Ja een bruiloft regelen is niet niks nee, helaas duurt het regelen langer dan de dag zelf  maar toch is het een behoorlijke voorpret!! Was jij diegene die toch voor een andere jurk ging dan die je al had gekocht???? hahahah

Wat leuk dat je dochter begint te lopen, Zoe kan nu lopen achter een karretje en als ze ergens tegen aan botst zegt ze mama en steekt ze 1 arm de lucht in en dan moet ik haar helpen omkeren hahaha pfffff En dan ook nog puppy's in huis, wat schattig zeg. Wat voor ras is het , hoe oud zijn ze en hoeveel zijn het er?? Drukke boel alles in de gaten houden!

Succes ermee an alvast een ontzettende mooie super bruiloft! Liefs Kim

hoi kim

ja klopt ik ben ook langer bezig met regelen ja
de dag is zo voorbij ja hahah

ik heb hier shih-tzu's
4 stuks dus valt wel mee
werk ben je ook druk mee en nee is nii leuk hahah
maar ja hoort erbij hahah

liefs mij

Terug
Bovenaan