sorry meiden

hallo allemaal

sorry dat ik jullie zo verwaarloos op het moment maar merk dat veel niet meer zo actief zijn Ben ontzettend druk hier zowel met de kinderen het werk en ben bezig met iets voor mezelf op te zetten op het gebied van kraamcadeau's ,zelfgemaakte omslagdoeken beddengoed boxkleden etc Zodra alles klaar is horen jullie natuurlijk van me en als je iets van te voren wil vragen kun je me natuurlijk altijd mailen of krabbelen
Afgelopen maandag met beide jongens naar het cb geweest allebei zijn ze goed gegroeid Alleen onze marek had geen zin in de ogentest en mag dus nog een keer terug komen
En jens doet het ook super het is echt een schatje! Er wordt volgende maand alleen nog een keer meegeken door de arts want zijn bilplooitjes lopen niet gelijk dit kan duiden op iets met de heupjes Maar ze vermoed er verder niet veel van want ze kon niks voelen ofzo ...even afwachten dus!

nou zodra de rust hier een beetje is terug gekeerd hoop ik snel weer actief mee te kletsen
liefs mira

hey meis,

geeft niets hahaha ben zelf ook niet meer zow actief sinds dat Linsey geboren is....tis gewoon wat drukker en voor jou helemaal als je nog dingen voor jezelf erbij doet....

blij dat het goed met je beide mannen gaat

suc6 met alles

Liefs Denise mv Yoëll en Linsey

klinkt leuk je eigen toko die je wil opzetten
Drukker is het altijd met meer dan 1 kind
maar zelfs met drie lukt het om te schrijven hoor

Haha....dus we gaan gewoon ons best doen
Pascal

Terug
Bovenaan