Sorry meiden...

A

Anoniem

Guest
Dat ik een poosje niets van me heb laten horen. Heb wel gelezen, maar weinig gereageert. Was zo klaar met mijn lijf! Toen ik 2 wk geleden ongesteld werd, was dat echt weer flonk slikken. Had zoveel kwaaltjes dat konden duiden op..Maar zo zie je maar weer hoe je lijf je in de maling kan nemen. Maargoed, ik hoop dat jullie het me vergeven. Wilde er even niet te veel mee bezig zijn. Gister een ei gehad en de dagen ervoor flink aan de slag geweest;-). Hoop dus echt dat het deze keer raak is...en natuurlijk voor ieder die nu samen met mij op het wachtbankje zitten. Liefs, AnnaXXX

Hoi helemaal niet erg hoor. Denk dat het ook wel eens verstandig is. Denk dat het verstandig is dat ik mij de volgende ronde ook minder laat zien.

Veel klusplezier een succes met wachten

x yvonne

helemaaal niet erg lieve meid....ben er zelf ook iets minder geweest en gereageerd!ik heb ook net me ei gehad en gaan weer richting de NOD! spannend weer al verwacht ik er deze maand niks van...waarom weet ik niet maar ben er ook wel mnder mee bezig misschien daarom!
nu we de ei gehad hebben lassen wij klus-pauze in...we zijn er allebei ff klaar mee(voor zolang we het volhouden) in elk geval geen verplichte nummers meer voorlopig!
sorry praat alleen maar over mezelf (schaam schaam)
welkom teurg lieve meid en ik dduim voor je!!!

Ik snap het helemaal hoor! Ik lees en schrijf wel mee maar ben er verder ook niet zoveel mee bezig. Nu wel even, zit nu in de klusperiode, maar ik heb verder wel zoiets van we zien het wel.
Maar ik hoop dat het deze keer wel raak is bij je meid en ook ik duim hard met je mee!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan