Sorry, moet even...

A

Anoniem

Guest
Dag dames.
Ik zit er even doorheen.
Ik ben nu 31 weken onderweg en ik heb gewoon een flinke buik.
Mijn klas was vandaag wat lastig en ik moest veel lopen.
Mijn ribben doen enorm veel zeer door de trappen en ik ben soms weer misselijk.
Ik heb spijt van mijn beroerde conditie, maar daar kan ik nu niks meer aan doen.
Ik voel me vandaag een walrus, ondanks de yoga van gisteren. Ik heb even het gevoel dat ik niet weet hoe ik nog vijf dagen ga werken de komende drie weken.
Bleh.
Gewoon.
Zo, dat is eruit.

Ik weet dat het altijd erger kan enzo, maar ik kom thuis en ben alleen vanavond en ik voel me gewoon even waardeloos.
Normaal ben ik niet zo'n zeikerd, maar ik moest even. Pardon...

Natalie

Hey meisie

Iedereen heeft zo,n dag of meerdere dagen hoef je niet voor te schamen.
Het is goed dat je erover praat en zo van je af probeert te zetten.

Je bent geen zeikerd als je even 1dag zoiets hebt van pfffffffffffffff HELP.

Neem vanavond lekker voor jezelf, neem een lekkere warme douche of bad smeer je lekker in met bodylotion ofzo en pak een dekentje en kussen en plof lekker op de bank neer met een dvdtje en een warm kruikje

Hopelijk voel jeje dan straks weer wat beter......

Als jeje werk te zwaar vindt worden kun je dan niet aangeven bij je baas dat je graag wat minder wil werken, je bent wel zwanger en je moet goed voor jezelf en de kleine zorgen want alleen jij kan dat.

Hoi Natalie,

Wat heerlijk dat je het even van je af hebt kunnen schrijven. We hebben allemaal wel eens zo'n dag, denk ik. Er staat ook zoveel te gebeuren.

Neem inderdaad een lekker momentje voor jezelf en probeer dit weekend je batterijtje lekker op te laten in het lentezonnetje.

Nog even volhouden en dan heerlijk genieten van je verlof.

Succes,
Evelien mv Renée en 32 weken zwanger

Hoi!
Ik snap helemaal hoe je je voelt! Ik ben maandag 30 weken, en voel me ook net een walrus! Ik zit ook in het onderwijs (kleuters, dus ook lekker veel bukken enzo), maar werk gelukkig maar 3 dagen. Ik vind het ook al erg zwaar worden, maar als  het woensdagmiddag is, heb ik mijn werkweekje er tenminste weer op zitten! Toen ik zwanger was van mijn eerste werkte ik ook nog 5 dagen, dat was echt heel erg zwaar! Toen ben ik met 35 weken gestopt, maar echt op mijn tandvlees...
Nu moet ik nog 5 weken (werk weer tot 35 weken), tot de meivakantie. Maar in werkdagen is dat nog naar 14 dagen (paasmaandag lekker vrij!), dus ik streep echt de daagjes af!
Enne, voel je niet schuldig hoor, dit is juist DE plek om even lekker tegen je lotgenoten te zeuren en te klagen, wij snappen het immers helemaal precies!
Dus verwen jezelf maar even lekker, met een potje thee en lekker chocolaatjes op de bank, en heerlijk kijken wat je maar wilt (dat is dan weer het voordeel van alleen thuis zijn, toch?).
Hou je taai en werk ze nog even!
Liefs, yvette

Wow!
Wat zijn jullie lief zeg!
Ik heb lekker op de bank gezeten inderdaad en nog even in de zon op het balkon
en dat scheelt al weer een heel stuk.
Het gevoel dingen te "moeten" op het werk vermoeid denk ik het ergst, zodra ik een poosje thuis ben zakt het vervelende gevoel.

Ik ga vanaf nu wel al mijn overleg buiten schooltijd afzeggen, ik red het telkens precies de ochtend en middag en dan moet ik eigenlijk gewoon wegwezen want dan ben ik op.

En oei, wat ben ik blij dat ik dit jaar geen kleuters heb...pffff...

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Doen me ook goed!

Groetjes!
Natalie

Hey Natalie,

Schrijf het maar lekker van je af hoor!
We hebben denk ik allemaal wel eens zo'n baaldag. Ik noem het dan ook echt geen klagen, tenslotte herkennen we het allemaal wel denk ik.

Fijn dat je je inmiddels wat beter voelt! Lekker relaxen vanavond!

Liefs Annemarie

Hey Natalie,

Amai, wat herken ik mezelf in dit verhaal... Ben vandaag 31w2d en moet nog 5 weken... fulltime. Ik ben hoofdredacteur bij een maandblad en het is echt slooopend! Net als jij vraag ik me ook af hoe dat nog moet... Maar als ik dan een uurtje thuis ben gaat het inderdaad weer beter. Dus ik red het wel, alleen, leuk is anders he :-/
Ik vind het ook vooral balen dat ik precies aan niks anders meer toekom. 5 dagen per week werken en dan kan ik 's avonds echt enkel nog wat op de bank zitten en tv kijken of lezen, maar niet echt nog iets "doen". Zaterdag breng ik door met uitslapen, het huishouden op orde brengen en dan rest enkel zondag nog waarin ik iets leuks kan doen... Steekt me ook regelmatig tegen en ik moet zeggen dat ik echt snak naar dat verlof. Waarschijnlijk vinden velen het volgende onbegrijpelijk, maar van mij mag de kleine gerust pas bij 41w ofzo komen hoor, heb ik tenminste eerst nog wat tijd om te bekomen!

Dus: volop begrip hier hoor! En wij zijn er toch om naar je te luisteren? Gewoon even lekker niks doen vanavond en morgen met frisse moed er weer aan! En anders hier nog even je beklag komen doen
:)
Sterkte!

Eilatan

Hoe gaat het nu met je ben je weer wat tot rust gekomen, luister goed naar je lichaam en geef deze rust als je lichaam erom vraagt heel belangrijk voor de kleine beeb.

Ik hoop dat je weer wat beter voeld en dat je morgen weer met een frisse start de week gaat   beginnen je moet maar zo denken na deze week hoef je weer een week minder te zwoegen :D dat is een mooi vooruitzicht toch

Terug
Bovenaan