Sorry!!,.. niet zoveel op Forum..

Hoi mama's,

Sorry dat ik even niet zo actief ben op het forum.
Maar met deze mooie dagen ben ik liever buiten/weg dan dat ik thuis achter de pc hang!!

Ik moet ook zeggen dat de maand mei bij ons altijd erg druk is en ik nu ook niet echt de puf/zin heb om s'avonds nog overal op te reageren. Maar spiek met regelmaat even hier hoor

Maar ik denk dat meer mama's hier last van hebben hahahha!!
Groot gelijk, geniet maar lekker van het mooie weer!!
We treffen ons vanzelf hier weer een keertje..

Groetjes!

Esmé mv Kay

Ja, wij kunnen niet naar buiten, want we zitten vol spanning te wachten tot de opening van jou website!! haha Nee hoor, ben ook steeds paar minuten online en dan flups weer naar buiten!

Gaat het goed?
Nelleke

Hey!

is maar goed dat wij ook nog even checken, want anders was je aardig op weg om hele pagina op jouw naam te zetten, WHAHHAH!
Wat denk je? Die ene keer in mei dat ik reageer, reageer ik ook op alles...

Groetjes!

Heb die vent van de website aan z'n jas getrokken,.. Hij doet het wel érg op z'n gemakkie!! Hij  liet weten  laatst dat hij hem morgen  af   zou hebben..
Ben benieuwd.. natuurlijk eerst even checken of het naar m'n zin is, enkele wijzigingen misschien en dan gaat ie de lucht in.

Dat is het vervelende als "bekende" het voor je doen.. Denken dan dat het allemaal niet zo'n haast heeft en je moet dan vaker langer wachten. Maar vond het nu na 2 maanden wel welletjes. Ik betaal hem er immers voor! Dus ik heb voorzichtig naar een deadline gevraagd.. Ben er niet zo'n held in, maar ik moet ook verder..

Dus hopelijk nu écht binnenkort..

Dus jullie moeten nog even binnen blijven wachten hoor
Want wat ik tot nu toe heb gezien is héél gaaf!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan