quote: ka rosie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2008 12:07:54&apos
);
Hey hallo dames,
Omdat ik geen vis lust ben ik sinds een tijdje van die visoliecapsules aan het slikken. Is ook niet prettig, want ook die eet je de hele dag.....
Maar nu ben ik zo ontzettend misselijk dat het mij wqerkelijk niet meer lukt om die capsules naar binnen te krijgen, sterker nog, die reclame van Becel Goede Start, waarin vis de hoofdrol speelt bezorgd mij al braakneigingen.
Ik weet dat vis ontzettend belangrijk is, voor de hersenen en hart en bloedvaten, maar ik krijg het er gewoon niet meer in.....
Er zijn een aantal dingen die ik wel lust wat betreft vis, namelijk kibbeling en gebakken vis, vissticks en lekkerbekjes, visschnitzels en viscuisine. Hier zit witvis is, met name koolvis. Behoren die ook bij de vis die je bij voorkeur 2 keer per week moet eten?
Groetjes,
Karin
Hoi Karin,
Het zijn niet echt de vette vissoorten, maar het is beter dan niks. En iets gaan eten wat je echt niet lust lijkt mij niet fijn. Als je niet alles binnenkrijgt zoals voorgeschreven, zou ik mijzelf niet zo druk maken. Niet alles kan altijd perfect en in de derde wereld landen zetten ze ook gezonde kinderen op de wereld. Wat die allemaal niet missen is gewoon te gek. Dus eten wat je lekker vind en als het kan ook gezond. Een keertje zondigen is niet erg.
Groetjes Yvonne