Sorry om nog een vraag

A

Anoniem

Guest
hee meiden sorry dat ik jullie weer lastig val met zo vraag maar ik moet het even weten,

ik ben dus zojuist 4 dagen geleden begonnen met ovulatie testen en nu zijn de uitslagen toch anders dat ik dacht:

eerste: donker
tweede:lichter
derde:donker
vierde: het lichtste
iemand ervaring???

Liefs en nogmaals sorry

hee
nee sorry heb er zelf geen ervaring mee! ik gebruikte altijd zelf de ovu testen van clear blue! die geven een smiley aan als je ei eraan komt dus super makkelijk in gebruik! ik ben zelf namelijk niet zo handig met die streepjes...!
succes!!

Hoi welk tijdstip meet je. Je moet de ovulatietesten om een vaste tijd uitvoeren en niet met ochtendurine. Ook maakt het uit als je veel gedronken hebt daarvoor.

Succes ermee

Yvonne

Eens met Yvonne, ik denk persoonlijk wel dat je je ei al gehad hebt, met minstens 2 donkere streepjes en dat die tussendoor idd. misschien verdund was. Heb je niks gevoeld?

groet
Wenser

ik doe het elke dag half 6 ik drink niet veel op een dag, eigenlijk bijna niet, ben druk over dag dus denk niet veel aan haha.

Dus jullie denken dat ik me ei al wel heb gehad ik was de 22e voor laatst ongesteld en 4 dagen geleden al 2 zichtbare streepjes is dat niet te vroeg?
we gaan zo wie zo gezellig door met klussen

Bedank meiden alvast voor jullie reactie

Liefs

Terug
Bovenaan