sorry sorry sorry

A

Anoniem

Guest
hee dames

opt moment reageer ik niet zoooo heel veel opt forum
maar opt moment ben ik ff te moe om telkens achter die pc te kruipen haha kun je het voorstellen van bij (forum junkie ) hihi

inmiddels ben ik alweer 22weekjes zwanger wat opzich goed gaat allemaal ben alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moe opt moment heb ook weer tabletten gekregen mn hb was 6.0 en mn bloed druk is 60 om 80(of andersom ;)
waardoor ik gewoon weinig energie heb,

en dan nog eens caithlyn die opt moment erg veel last heeft van der kiesjes ze heeft erin eens 3bij ze slaapt slecht   eet slecht en is erg drammerig en heeft ook veel last van de oortjes erdoor dus ja snachts slaap ik ook niet echt super lekker word om elke kik al wakker

maar hoop dat het met jullie en jullie ukkies allemaal goed gaat

hier gaat verder alles super en geniet toch elke dag weer van de veranderingen van ons prinsesje hoe snel ze groot zijn

spreek jullie snel weer wat vaker

liefs

Hoi,

Ik zit ook niet zoveel op het forum als normaal, heb het ontzettend druk, maar lees wel regelmatig om te kijken wat er allemaal speelt.
Alweer 22 wk zwanger,, gaat toch hard he! Deze maand is mijn schoonzusje uitgeteld dit word mijn eerste neefje/nichtje van mijn eigen kant,,spannend!

Gr MJ

Hey Patricia,

Ik vind het echt niet kunnen hoor!!!! Belachelijk!! HAHAHAHAHAHA
Nee meid, je hoeft je niet te verantwoorden als je hier minder vaak bent zeg!! Het moet niet gekker worden! Doe maar rustig aan. Lijkt me erg zwaar voor je! 22 weken zwanger en dan nog een dreumes over de vloer.
Succes met de 2de helft van je zwangerschap! Geniet ervan!

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan