Sorry, sorry, sorry!!!

Ha meiden;

Sorry dat ik nog steeds niets heb laten horen... Ik heb zo'n akelig weekend achter de rug; dat ik even helemaal geen zin had om achter de pc te kruipen. Ik ben zaterdag echt mega ongi geworden. Zo erg, dat ik een paar keer flauw viel, werd echt héél slap. Nu gaat het weer; gelukkig waren het maar een paar dagen; nu is het al weer bijna over. Dat is dan wel weer prettig. Ik kan niet zeggen dat ik me echt fit voel. Best wel slap eigenlijk; maar ja; gevoelig voor laag HB, en dan zo'n menstr, tja, dan wil het wel even...

Maar goed; al met al dus geen echt goed nieuws. Behalve dat ik nu weer uitkijk naar de volgende ronde. Geen IUI; een "normale" ronde. Even een paar dagen weg; even niks; even genieten...

Daarna gaan we weer voor de IUI. Wie weet; misschien komt er toch nog eens een zwangerschap. Soms ben ik de moed echt kwijt. Tja, zaterdag en zondag waren ook wel huil-dagen hoor... Niks aan... Heb ik eigenlijk nooit zo erg. Meestal merk ik dat ik de knop snel om heb; en dat ik bij de ongi alleen denk; zie je wel; 't is er weer. Net alsof het niet anders kan ofzo.

Meiden; bedankt voor jullie lieve berichtjes en meeleven! Het deed me goed; en toen ik las dat jullie je afvroegen hoe het hier zou zijn; deed me dat ook wel wat.

Ik heb me voorgenomen om deze cyclus vooral te genieten van wat we hebben; en van elkaar. Ik houd jullie op de hoogte...

Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat... Ik lees alles mee; maar heb niet altijd moed om te reageren... Vind ik best lastig. Dom eigenlijk... Maar ja; hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen...

Groetjes, en succes allemaal!!
Mama30

Hoi Mama 30,

Balen voor je hoor, en ik kan het wel begrijpen dat je even wat anders aan je hoofd had. Het is soms ook lastig om op een ander te reageren. Ik heb dat ook hoor. Geniet van je korte vakantie en heel veel succes

Groetjes Supertje

Hoi mama 30,
logisch dat je geen zin had om te reageren.
Balen dat het zo is afgelopen, wat een teleurstelling.
Ik ben dit weekend ook weer ongesteld geworden,voor mij een behoorlijke klap deze keer.Het scheelt echt wel per keer,maar dit is echt balen.
Geniet van elkaaar en het moment.
Ik ga het deze maand ook proberen.
liefs Fleur

Hoi mama30,

Wat jammer weer voor je. En dan ook lichamelijk zulke klachten erbij hebben, bah.
En reageren is niet altijd nodig hoor. Ik merk dat ik nu in een periode zit dat ik het nodig heb, maar ik heb ook al rustmomenten gehad.
Hou je haaks!

liefs Ano

Hey mama30,

Ik heb ook zo'n mega last gehad van mijn laatste menstruatie - veel bloedverlies - en hormoniaal een wrak. Maar wat akelig dat ervan bent flauw gevallen.

Nou geniet van de dingen die je in de planning hebt en houd hoop op een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

X Moeska

Terug
Bovenaan