SORRY SORRY

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik wil aan iedereen die zich  gekwetst voelt door mij mijn exusses aanbieden. Het is niet de bedoeling geweest om een ander voor de kop te stoten. Mijn antwoorden waren niet negatief bedoeld. Ik zou proberen om niet te veel aan mijn eigen gevoel te denken en daarop te antwoorden.

Groetjes Sharine

hoi sharine,
ik heb nu al wat berichtjes meegelezen waarop je dus had gereageerd en ik wilde effe zeggen dat ik het totaal niet storend vind wat je had geschreven.ik vind je mag gewoon je eigen ervaringen gerust meedelen.daar kunnen we juist allemaal wat aan hebben,want je lichaam kan je idd erg voor de gek houden dat je denkt dat je zwanger ben en dat je nog gewoon ongi wordt.dus schrijf gerust je ervaringen en wat je heb te vertellen heb gewoon door.en dan maar hopen dat we allemaal snel niet meer ongi worden.
groetjes mirella

He Sharine,

Je moet je niet zo druk maken. Ik vind je antwoorden niet kwetsend hoor (heb tenminste nog geen echt kwetsende gelezen). Je moet je eigen ervaring ook gewoon kwijt kunnen.

ik ga ervan uit dat je iedereen het beste wenst, maar realiteit bljift dat het ook vaak mis gaat. Dmv miskraam of het blijkt gewoon toch een ongi te worden. Ook die ervaringen moeten hier verteld kunnen worden. Het leven is nu eenmaal niet alleen aar rozengeur en maneschijn. Heel vaak is het ook enorm teleurstellend. Ik vond het altijd wel fijn te horen dat ik niet de enige was waarbij het mis ging en die niet zwanger bleek te zijn.

Iedereen hoopt natuurlijk een antwoord te krijgen waaruit je kunt opmaken dat je toch echt wel zwanger moet zijn met de symptomen die jehebt. Nou, ik weet inmiddels dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden. En dat is aardig frustrerend af en toe. Ik vind dat mensen daar ook van bewust moeten zijn. er gebeuren ook negatieve dingen en dat mag niet genegeerd worden.

Ook van mijn kant excuses  voor de  mensen die zich ook door dit antwoord gekwetst voelen. Zo is het totaal niet bedoeld, maar (helaas) wel vaak realiteit.

groetjes,
Dion

Hoi Mier en DIon

Bedankt voor jullie reactie. Ik schrol me te pletter toen ik een gerichte bericht kreeg en deze las. Ik zat te bibberen achter mijn computer. Vond het heel erg dat iemand dit van mij vond. Ben heel blij dat jullie dit niet zo ervaarde.

Liefs Sharine

Hee Sharine,

Ik heb het ook niet zo negatief ervaren hoor :)
wel goed dat je het even zo duidelijk  hebt aangegeven, om misverstanden te voorkomen!!

groetjes Dusss

hoi sharine,
je moet je eigen daar niet druk over maken hoor,iedereen hier mag toch zijn ervaringen en wat je voelt toch gewoon zeggen.
komt goed hoor meid
groetjes mirella

Hoi Hoi,

iedereen mag idd gewoon zijn mening uiten, ook ik ben een harde af en toe in mijn antwoorden, en heb eigenlijk geen zin om me ervoor te verontschuldigen hahaha.

De realiteit mag gewoon gezegt worden, af en toe moet je mensen van een roze wolk stoten, en hoe erg dat ook mag zijn, je lichaam kan je gewoon voor de gek houden, en dat niet alleen..... je wil iets zo graag dat je het je gewoon indenkt, achteraf denk je, ach ja ik had idd niet zo heel erg last van dit of dat.....

er zijn hier mensen die net begonnen zijn, en mensen die langer bezig zijn we ervaren alles op onze eigen manier, en we willen die ervaringen delen, tja als je dan een antwoord krijgt die je eigenlijk niet had gehoopt dan moet je het hier misschien maar niet neerzetten, je kan geen reacties afdwingen zoals jij het graag zou willen hebben.

Meid ik vind dat je geen sorry hoeft te zeggen hoor!!!!

uiteindelijk laat een duidelijke test pas zien of iemand zwanger is of niet, en mooier kan je het niet maken.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan