Hallo allemaal,
Ik ben echt te lang al niet meer geweest maar ja ik heb hier een kleine bezige bij lopen die graag met mama speelt (kan ook prima alleen hoor) en ja das ook wel erg leuk en gezellig. Ook heb ik veel last gehad van de medicijnen voor m'n bloeddruk. De meeste bijwerkingen had ik zo ongeveer wel dus ja das niet prettig.
Maar goed nu gaat alles prima en kan ik weer alles doen en das wel prettig. Yari is een vrolijke vent van bijna 22 maanden en ik geniet erg van m. Het is een druk baasje die het liefste maar buiten is en we zijn daar dan ook veel te vinden. Hij groeit hard en ook zijn ontwikkeling gaat hard vind ik maar ja ik heb nog geen echt vergelijkingsmateriaal dus ik weet niet of het zo is. Hij kan tot 10 tellen en het eerste deel van het abc (wat ik echt belachelijk vind voor een kind van deze leeftijd haha). Maar goed hij doet t en vind t prachtig. Hij plast ook op het potje zo'n 5 á 6x per dag en vind dat erg leuk haha.
Verder zijn we nu bezig voor een 2e kindje. Ik heb medicijnen gekregen voor mijn te hoge bloeddruk en nu mogen we dus weer. Ben benieuwd en we zullen het wel zien.
Nou ik hoop dat ik weer vaker kan meepraten en wens jullie allemaal een fijn weekend.
xx Elly mv Yari